سرور مجازی
تکنولوژی

اولین تصاویر زنده گلکسی زد فلیپ 4 افشا شد؛ عدم تغییر طراحی

چیزی به زمان معرفی نسل بعدی گوشی‌های تاشو سامسونگ باقی نمانده و حالا اولین عکس‌های واقعی از گلکسی زد فلیپ 4 منتشر شده که طراحی آن را نشان می‌دهد.

TechTalkTV در توییتر، تصاویری از گلکسی زد فلیپ 4 در رنگ مشکی منتشر کرده که گوشی تاشو آینده سامسونگ را نشان می‌دهد. در یکی از تصاویر شاهد دستگاه در حالت کاملا باز هستیم که طبق آن می‌توان گفت سامسونگ در گوشی جدید خود نسبت به نسل قبل آن یعنی گلکسی زد فلیپ 3، کاری کرده تا «خط تا شدگی» وسط نمایشگر به سختی قابل مشاهده باشد.

همانطور که در مطلب بررسی گلکسی زد فلیپ 3 نیز توضیح داده بودیم، خط تاشدگی یا چین‌خوردگی نمایشگر این دستگاه در هنگام تا کردن به وضوح قابل مشاهده است.

علاوه بر آن، در این تصاویر، سنسور اثر انگشت قرار گرفته روی لبه کناری گوشی و همچنین لولا آن نیز قابل مشاهده است. طبق شایعات، سامسونگ در نسل جدید گوشی تاشو خود، در حال تغییر طراحی لولا آن است. اما به نظر می‌رسد در قسمت کناری این دستگاه، شاهد هیچ تغییر جدیدی نخواهیم بود. همچنین حاشیه فلزی آن نیز ظاهرا به طور قابل توجهی نازک‌تر شده است.

نوشته های مشابه

ماه گذشته نیز رندرهایی از گلکسی زد فلیپ 4 منتشر شده بود که طراحی آن را نشان می‌داد. تصاویر جدید با رندرهای قبلی نسبتا مطابقت دارد و به طور کلی در این دستگاه با پنل بیرونی دو رنگ، ماژول دوربین دوگانه عمودی و نمایشگر خارجی کوچکی مواجه خواهیم بود.

مشخصات احتمالی گلکسی زد فلیپ 4

انتظار می‌رود گلکسی زد فلیپ 4 از چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 بهره ببرد که با گزینه‌های بیشتری از نظر حافظه پشتیبانی می‌شود. بزرگترین پیشرفت آن احتمالا به باتری مربوط می‌شود و انتظار می‌رود تا سامسونگ به جای باتری 3300 میلی آمپر ساعتی در نسخه فعلی، از یک نمونه 3700 میلی آمپر ساعتی استفاده کند.

همچنین انتظار می‌رود این دستگاه با همان دوربین‌های 12 مگاپیکسلی اصلی و فوق عریض و دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی وارد بازار شود که شاید برای طرفداران آن کمی ناامیدکننده باشد، چرا که یکی از بزرگترین ضعف‌های گلکسی زد فلیپ 3 به کیفیت دوربین آن مربوط می‌شد.

مانند زد فلیپ 3، زد فلیپ 4 نیز احتمالا در ماه آگوست سال جاری و با قیمتی در محدوده 1000 دلار راهی بازار خواهد شد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا