سرور مجازی
تکنولوژی

«شریل سندبرگ»، مدیر اجرایی سابق متا زیر ذره‌بین؛ بررسی احتمال سوءاستفاده از منابع شرکت

وکلای متا در حال تحقیق و بازجویی درباره «شریل سندبرگ»، مدیر اجرایی سابق این شرکت هستند تا احتمال سوءاستفاده از منابع این شرکت توسط او را مشخص کنند. البته این تحقیقات از چند سال قبل در حال انجام است و در آن ارتباط بین کارمندان متا و پروژه‌های شخصی سندبرگ بررسی می‌شود.

هنگامی که سندبرگ چند هفته قبل از سمت خود کناره‌گیری کرد، وال استریت ژورنال در گزارشی گفته بود که متا در حال بررسی این موضوع است که آیا او از منابع شرکت برای برنامه‌ریزی مراسم ازدواج آینده خود به درستی استفاده کرده است یا خیر. حالا این نشریه در گزارش جدید خود، جزئیات بیشتری در مورد این تحقیقات اعلام کرده است.

شریل سندبرگ زیر ذره‌بین متا

شریل سندبرگ

طبق این گزارش، وکلای متا در حال بررسی مشارکت کارکنان آن با «بنیاد سندبرگ» هستند که «Lean In» نام دارد. همچنین آن‌ها به دنبال نقش احتمالی کارمندان در تبلیغ کتاب جدید سندبرگ با نام «Option B» هستند.

علاوه بر این، متا در حالی بررسی گزارش‌هایی است که ادعا می‌کنند سندبرگ برای از بین بردن یک داستان منفی در مورد«بابی کوتیک»، مدیرعامل شرکت اکتیویژن (Activision) از کارکنان فیسبوک استفاده کرده است. در سال گذشته، کوتیک به موارد زیادی از جمله پنهان کردن مشکلات و گزارش‌های آزار جنسی Activision متهم شده بود.

نوشته های مشابه
شریل سندبرگ

بر اساس این گزارش، متا در نهایت می‌تواند با توجه به مدت زمانی که کارکنانش صرف انجام کارهای مربوط به پروژه‌های شخصی سندبرگ کرده‌اند، از او درخواست غرامت کند.

از شریل سندبرگ به عنوان یکی از قدرتمندترین چهره‌های دنیای فناوری یاد می‌شود. وی در سال 2012 به انتخاب مجله تایم، در فهرست 100 فرد تاثیرگذار جهان قرار گرفت. حالا این تحقیقات نشان می‌دهد که وضعیت او در متا، طی سال‌های گذشته تا چه اندازه تغییر کرده است. سندبرگ سال 2008 به شرکت فیسبوک پیوست و پس از 14 سال، در پاییز سال جاری شرکت را ترک خواهد کرد. البته او همچنان یکی از اعضای هیات مدیره متا خواهد ماند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا