سرور مجازی
تکنولوژی

چرا فروش عمده لوازم جانبی موبایل در بازار ایران اهمیت دارد؟

یکی از ابزار‌های حیاتی در دنیای امروزه گوشی‌های هوشمند لوازم‌های جانبی هستند، هر ابزار نیز دارای یدک و لوازم جانبی خاص خود است. از طرف دیگر، گوشی‌های هوشمند یکی از وسایل پرکاربرد ماست که هر روز با خود جا به جا می‌کنیم. بنابراین وجود لوازم جانبی موبایل اهمیت ویژه‌ای دارد مخصوصا اگر هر روز به آن نیاز داشته باشیم.

هر یک از ما هنگام خرید هر نوع محصولی، ابتدا به لوازم جانبی و برندهای آن‌ها توجه می‌کنیم؛ بنابراین می‌دانیم که لوازم جانبی هر وسیله‌ای به اندازه خود آن اهمیت دارد. عدم موجودی این لوازم باعث می‌شود میزان سرانه خرید آن محصول نیز تحت تاثیر قرار بگیرد.

فروش لوازم جانبی موبایل به دو صورت است: عمده مستقیم یا غیر مستقیم و تک فروشی مستقیم و غیر مستقیم. فروشندگان محصولات لوازم جانبی موبایل که پخش عمده دارند اصولا ارتباط مستقیمی با خریداران تکی ندارند اما با خریدارانی که خرید عمده دارند به هر دو صورت مستقیم و غیر مستقیم ارتباط دارند. فروشندگان این محصولات با مراجعه به فروشگاه‌های عمده فروشی محصولات مورد نیاز خود را با توجه به نیاز و تنوع مورد نظرشان تهیه می‌نمایند. با توجه به این موضوع حتما متوجه اهمیت ویژه خرید محصولات لوازم جانبی موبایل‌ها شده‌اید.

انواع لوازم جانبی موبایل

  • پاوربانک: از آن جایی که گوشی همراه وسیله‌ای پرکاربرد و همیشه در دسترس و فعالیت می‌باشد، باید شارژ داشته باشد. گاهی ممکن است در مکانی قرار گرفته باشید که پریز برق در دسترس نباشد مانند زمانی که در جاده یا کوه هستید و در همان حین کار ضروری با گوشی همراه دارید ولی گوشی شما باتری تمام کرده و پریز برق هم ندارید؛ بنابراین وجود یک منبع انرژی بدون نیاز به پریز برق، برای شارژ کردن باتری گوشی امری ضروری و مهم است. امروزه انواع مختلفی با توجه به میزان ولت و امپر مورد نیاز برای پاور بانک‌ها با تنوع ظاهر در بازار موجود می‌باشند. فروش عمده پاوربانک یکی از گزینه‌های مهم برای فروشندگان لوازم جانبی موبایل است.
  • شارژر موبایل: هر وسیله برای فعال شدن نیاز به یک منبع انرژی دارد. گوشی‌های هوشمند منبع انرژی خود را از باتری تامین می‌کند. هر باتری با توجه به میلی آمپری که دارد می‌تواند شارژ را در خود نگه دارد که با توجه به نوع کار و فعالیت در شبانه روز برای هر گوشی متفاوت است؛ برای مثال برخی گوشی‌ها ۸ ساعت به بالا و برخی دیگر ۲ ساعت شارژ دارند. برای راه اندازی مجدد باید باتری به وسیله یک منشا شارژ شود. منشا شارژ گوشی‌های هوشمند از آدابتورهای شارژری که با یک سیم به گوشی و یک سر دیگر از طریق کلگی شارژر به پریز برق متصل می‌شوند. از آن جایی که با این دسته لوازم جانبی خیلی سر و کار داریم پس بیشتر در معرض خراب شدن است؛ پس بیشتر از هر وسیله دیگری به این دسته از وسایل نیاز داریم.
    لازم به ذکر است که آرنیک موبایل امکان خرید عمده کابل شارژر را فراهم کرده است که در کنار کیفیت عالی، خرید با قیمت مناسب را تجربه کنید.
  • هندزفری و هدفون: یکی دیگر از وسایل پرکاربرد در عرصه امروزی به همراه موبایل‌ها، هندزفری‌های سیمی و بدون سیم می‌باشند. گاهی پیش می‌آید که در مکانی قرار دارید و برای شما صدایی ارسال می‌شود و لازم است آن را گوش بدهید ولی نمی‌خواهید مزاحم اطرافیان شوید؛ بنابراین با استفاده از این وسیله به راحتی و وضوح می‌توانید صدا را گوش دهید. برخی از افراد عادت به گوش دادن آهنگ دارند و نمی‌خواهند از هندزفری استفاده کنند، هدفون وسیله دیگری برای گوش دادن به صدا می‌باشد که در زمان ورزش و دویدن به راحتی می‌توانید آن را روی گوش خود قرار بدهید بدون آن که قطع شود و نگران خراب شدن سیم آن باشید.

خرید لوازم جانبی گوشی از آرنیک موبایل

به طور کلی خرید‌های امروزه به دو صورت حضوری و مجازی شده است. هر شخص می‌تواند با در دست داشتن یک کارت عابربانکی که دارای رمز دوم است و اینترنت همراه وسایل مورد نیاز خود را تهیه نماید. خرید و فروش لوازم جانبی گوشی‌های همراه نیز از این نوع خرید مستثنی نمی‌باشد. با توجه به نوع برند محصولات و کشور محل ساخت آن‌ها قیمت و کیفیت لوازم با یکدیگر متفاوت است و به تبع تنوع وسایل متفاوت و بالا است.

نوشته های مشابه

از این رو، فروشگاه لوازم جانبی آرنیک موبایل با سابقه بالا محصولات گوناگونی همچون قلم لمسی، پاوربانک، هولدر موبایل و موارد دیگر را از بهترین برندها و با قیمت مناسب ارائه می‌دهد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا