سرور مجازی
رمز ارز

فروش سنگین بیت کوین توسط ماینرها؛ احتمال سقوط بیشتر قیمت BTC قوت گرفت!

فروش سنگین بیت کوین توسط ماینرها؛ احتمال سقوط بیشتر قیمت BTC قوت گرفت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بیت‌ کوین (BTC) در هفته‌ اخیر چالش‌های متعددی را تجربه کرد. بر اساس داده‌های بازار، قیمت این ارز دیجیتال در طی ۲۴ ساعت ۲.۳۰ درصد کاهش یافت و به ۲۷,۰۸۰ دلار رسید. این کاهش قیمت به عوامل متعددی نسبت داده می‌شود، از جمله درگیری‌ها در خاورمیانه و شرایط اقتصاد کلان جهانی. در این میان، گزارش‌ها حاکی از آنند که ماینرها در یک هفته گذشته، بیش از ۲۰,۰۰۰ بیت‌کوین را به فروش رسانده‌اند، که این موضوع نگرانی‌هایی را در مورد مسیر آتی این ارز دیجیتال به وجود آورده است. ماینرها اغلب برخی از بیت کوین‌های خود را برای تامین هزینه‌های عملیاتی به فروش می‌رسانند. اما مقیاس فروش اخیر آنها قابل توجه است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

ورود عظیم بیت کوین به بازار ممکن است فشار نزولی بر قیمت‌ها اعمال کند. باید به یاد داشت که افزایش فعالیت ماینرها، پس از دستیابی به سودهای بی‌سابقه توسط ماینرهای بیت کوین در ماه سپتامبر، اتفاق افتاده است. شرکت‌های ماینینگ معتبری مانند کلین اسپارک (CleanSpark)، ریوت بلاکچین (Riot Blockchain) و ماراتون دیجیتال هولدینگز (Marathon Digital Holdings)، نتایج قابل توجهی را برای ماه گذشته گزارش دادند. آنها نیاز به گسترش و سرمایه‌گذاری در منابع انرژی تجدیدپذیر را اعلام کردند، اما همچنین با چالش‌هایی در عملیات خود مواجه هستند.
هرچند فعالیت‌های ماینرها ممکن است بر روی نوسانات قیمت در کوتاه‌مدت تأثیر بگذارد، اما برخی افراد معتقدند که این فشار فروش در طول زمان کاهش می‌یابد و ممکن است شرایط را برای بازگشت بازار به حالت صعودی فراهم کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا