سرور مجازی
تکنولوژی

قتل بخاطر بازی؛ پسری در هند مادرش را به دلیل ممنوع کردن PUBG کشت

یک نوجوان هندی مادرش را به دلیل ممنوع کردن بازی پابجی (PUBG) به قتل رساند. طبق گزارش‌های منتشر شده، این پسر هندی اعتراف کرده که مادرش را با اسلحه پدر خود به قتل رسانده و سپس جسد او را به مدت سه روز مخفی کرده است.

طبق گزارش‌ها، این حادثه در لکهنو، پایتخت ایالت اوتار پرادش هند اتفاق افتاده و طی آن، پسر نوجوان پس از مشاجره با مادر خود بر سر بازی پابجی (که در هند Battlegrounds Mobile India نام دارد)، با اسلحه پدرش به او شلیک می‌کند. او سپس جسد را در داخل خانه به مدت سه روز پنهان کرده و برای از بین بردن بوی بد آن از خوشبو کننده هوا استفاده کرده است.

بازی پابجی

مشاجره بر سر خریدهای درون برنامه‌ای پابجی؟

هویت این پسر در گزارش‌ها اطلاع‌رسانی نشده، اما گفته می‌شود پدر او از کارکنان ارتش هند است. همچنین برخی گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که مشاجره بین این پسر و مادرش، درباره مفقود شدن پول‌ها در خانه بوده است. ظاهرا مادر، پسر را به سرقت پول متهم کرده و به دنبال آن، پابجی را ممنوع کرده است. همچنین برخی منابع به درخواست پول از سوی پسر، برای خریدهای درون برنامه‌ای بازی اشاره کرده‌اند.

پلیس در گزارش خود یادداشت می‌کند که این پسر ظاهرا مادرش را حوالی ساعت 3 صبح در خواب کشته است. او همچنین خواهر 10 ساله خود را تهدید کرده که اگر در مورد قتل به کسی بگوید، او را خواهد کشت.

نوشته های مشابه

پسر از زمان دستگیری به کانون اصلاح و تربیت فرستاده شده و دستگاه‌های بازی او برای تجزیه و تحلیل به مراکز مربوطه ارسال شده است. موضوع قابل توجه در این خبر، تاثیر احتمالی بازی‌های مانند PUBG بر نحوه رفتار نوجوانان است. همانطور که یکی از محققان دانشگاه بین المللی نویدا هند توضیح می‌دهد: «این بازی‌ها منجر به پرخاشگری در میان نوجوانان می‌شود و می‌تواند آن‌ها را بیشتر درگیر اعتیاد به مواد مخدر و نزاع‌های خیابانی کند.»

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا