سرور مجازی
فضای مجازی

هشدار سازمان هواپیمایی به زائران عتبات عالیات؛‌ مراقب کلاهبرداری آژانس‌های مسافرتی باشید

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمدحسن ذیبخش اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ماه محرم و سفرهای عتبات عالیات، برخی آژانس‌های مسافرتی به بهانه این که ویزا تهیه می‌کنند اقدام به فروش بلیت پرواز عتبات عالیات به مردم می‌کنند.

وی ادامه داد: این آژانس‌ها با اعلام این که ویزا را در فرودگاه بغداد یا نجف به مسافران می دهند،‌ بلیت مسیرهای پروازهای را به مردم می‌فروشند.

وی تاکید کرد: متاسفانه مسافر پس از عزیمت،‌ در فرودگاه‌های مذکور کشور عراق سرگردان می‌ماند،‌چراکه هیچ ویزایی در کار نیست و در نهایت مسافر را برمی‌گردانند.

وی تصریح کرد: مسافر باید حتما ویزای خود را در ایران دریافت کند،‌ چراکه ویزای تقلبی زیاد شده و مردم باید از مراجع ذی‌ربط استعلامات مربوطه را دریافت کنند.

سخنگوی سامان هواپیمایی کشوری با تاکید بر برخورد با آژانس‌های متخلف،‌ اضافه کرد: زائران عزیز حتما از سفارت عراق و کنسولگری این کشور تاییدیه‌های لازم را دریافت کنند و پس از آن به عراق سفر کنند.

ذیبخش گفت: بنابراین مسافران حتما باید در داخل کشور ویزا را دریافت کنند، ضمن این‌که باید توجه داشته باشند که در فرودگاه‌های کشور عراق هیچ ویزایی صادر نمی‌شود.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا