سرور مجازی
تکنولوژی

افشای جزئیات جدیدی از رابط کاربری One UI 5.0 سامسونگ

سامسونگ در اواخر سال جاری همراه با سیستم عامل اندروید 13 از One UI 5.0 نیز به عنوان نسخه بعدی رابط‌ کاربری خود رونمایی خواهد کرد. هرچند تاکنون جزئیات زیادی درباره این نسخه جدید منتشر نشده، اما اکنون گفته می‌شود که کره‌ای‌ها در آن سرعت انیمیشن‌های رابط کاربری را به میزان قابل توجهی بهبود داده‌اند.

طبق گزارش اختصاصی SamMobile، یکی از اهداف اصلی سامسونگ در روند توسعه رابط کاربری One UI 5.0، افزایش سرعت آن است. به همین منظور، توسعه‌دهندگان در تلاشند تا سرعت کار با آن را برای کاربران به میزان قابل توجهی افزایش دهند. همچنین در این نسخه جدید، انیمیشن‌ها نیز بهینه خواهند شد تا روان‌تر و سریع‌تر اجرا شوند.

هرچند این تغییر در ابتدا ممکن است برای بسیاری از افراد جزئی به نظر برسد، اما تاثیر زیادی روی تجربه کاربران از گوشی‌های سامسونگ خواهد داشت. با این وجود می‌توان انتظار داشت تا گوشی‌های ممتاز بازار که از نمایشگری با نرخ تازه‌سازی بالا مانند 120 هرتز بهره می‌برند، تجربه کاربری فوق‌العاده چشمگیری را به کاربران خود ارائه کنند.

زمان معرفی رابط کاربری One UI 5.0

رابط کاربری One UI 5.0

انتظار می‌رود سامسونگ اواخر سال جاری در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود از تمام پیشرفت‌های رابط کاربری One UI 5.0 رونمایی کند. سال گذشته، این رویداد در ماه اکتبر برگزار شد و نسخه بتا One UI 4.0 نیز کمی بعد از آن در دسترس قرار گرفت.

نوشته های مشابه

بنابراین، کره‌ای‌ها ممکن است در سال جدید نیز همین روند را دنبال کنند و در ماه اکتبر (مهرآبان) برای اولین بار از One UI 5.0 رونمایی کنند. همچنین می‌توان انتظار داشت که چند هفته پس از آن، نسخه بتا این رابط کاربری در دسترس کاربران قرار بگیرد.

اوایل ماه جاری، لیست احتمالی دستگاه‌هایی که از اندروید 13 و One UI 5.0 پشتیبانی می‌کنند، مشخص شده بود. در بین این دستگاه‌ها، می‌توان به سری گلکسی S، سری گلکسی زد و سری گلکسی A و M اشاره کرد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا