سرور مجازی
zoomit

گارمین ساعت‌ هوشمند Quatix 7 را در سه مدل با تمرکز بر قابلیت‌های دریانوردی معرفی کرد

گارمین (Garmin) از ساعت‌های هوشمند سری Quatix 7 رونمایی کرد. این محصول در سه مدل عرضه خواهد شد و قابلیت‌هایی برای دریانوردان روی آن‌ها تعبیه شده است. قیمت مدل پایه‌ی سری Quatix 7 از ۷۰۰ دلار شروع می‌شود و مدل Quatix 7 Solar آن با قیمت ۱۲۰۰ دلار به‌فروش می‌رسد.

به گزارش NotebookCheck، گارمین رسماً ساعت‌های هوشمند سری Quatix 7 را معرفی کرد؛ محصولاتی که از موقعیت‌یاب (GPS) دریایی بهره می‌برند. این ساعت‌ها همچنین به نمایشگر همیشه روشن مجهز شده‌اند. این سری شامل مدل Quatix 7 استاندارد، Quatix 7 Sapphire و Quatix 7 Solar است. اگرچه این سه مدل شباهت‌های زیادی با‌ یکدیگر دارند، فقط مدل Saphhire از نمایشگر امولد بهره می‌برد و از طرف دیگر Quatix 7 استاندارد و Quatix 7 Solar به صفحه‌نمایش گارمین موسوم به MIP مجهز شده‌اند.

مدل Quatix 7 Solar نسبت به دو مدل دیگر ابعاد بزرگ‌تری دارد و بدنه‌ی آن ۵۱ میلی‌متری و همچنین بندهای آن ۲۶ میلی‌متری است. درمقابل ابعاد Quatix 7 و Quatix 7 Sapphire معادل ۴۷ میلی‌متر و بند‌های آن‌ها ۲۲ میلی‌متری است. تفاوت دیگری نیز بین این سه مدل وجود دارد اما همه‌ی آ‌نها قابلیت‌های مشابهی دارند. در ادامه به قابلیت‌های ارائه‌‌شده در این سه ساعت هوشمند اشاره می‌کنیم:

  • هشدار لنگر برای ارسال هشدار به ساعت در مواقعی‌ که لنگر درحال کشیدن است
  • داده‌ها و هشدارهای جزر و مد یکپارچه که در یک واچ‌فیس اختصاصی قابل مشاهده است
  • دسترسی به نور زمینه، بزرگ‌نمایی نمودار و میان‌برهای چیدمان
  • GPS چند باند؛ مدل‌های Saphhire و Solar از سیستم موقعیت‌یابی دقیق‌تری نسبت به Quatix 7 بهره می‌برند
  • نقشه‌های توپوگرافی که می‌توان آن‌ها را ازطریق وای‌فای به‌روزرسانی کرد

مقاله‌ی مرتبط:

  • Garmin Vivosmart 5 با قیمت ۱۴۹ دلار و عمر باتری ۷ روزه عرضه می‌شود
  • ساعت گارمین اندورو با عمر باتری ۸۰ روزه معرفی شد

همان‌طور که اشاره شد مدل پایه‌ی ساعت هوشمند گارمین Quatix 7 معادل ۷۰۰ دلار است و نسخه‌ی Sapphire نیز با قیمت ۱۰۰۰ دلار به‌فروش خواهد رسید. در نهایت مدل Solar با قیمت ۱۲۰۰ دلار دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت. گارمین اعلام کرده امکان سفارش سری Quatix 7 طی سه تا پنج هفته‌ فراهم خواهد شد. شایان ذکر است که هریک از سه مدل ساعت‌های هوشمند جدید گارمین فقط در یک رنگ عرضه خواهد شد.

mydtc.ir

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا