سرور مجازی
تکنولوژی

مخوف و چینی؛ لینک اند کو NEXT DAY با مشخصاتی متفاوت رونمایی شد

خودروسازان چینی اکنون دوره رشد انفجاری تولید را پشت سر گذاشته‌اند و بر توسعه محصولات مدرن و هوشمند تمرکز کرده‌اند. مدل مفهومی لینک اند کو نکست دی نیز چنین رویه‌ای را به تصویر می‌کشد، چرا که روز بعدی (اشاره به نام لینک اند کو NEXT DAY) برای خودروسازان چینی در حال برآمدن است.

لینک اند کو NEXT DAY یک مدل مفهومی است و نمایی از آینده محصولات این شرکت را به تصویر می‌کشد. لینک اند کو یکی از زیرمجموعه‌های جیلی است که با هدف تولید خودروهای مدرن و پاک تاسیس شده است. جیلی با راه‌اندازی زیرشاخه لینک اند کو، قصد دارد تا چهره جدیدی از خودروهای چینی را به جهانیان نشان بدهد.

لینک اند کو NEXT DAY

مدل مفهومی لینک اند کو نکست دی در بخش خودروهای چهاردر کوپه یا GT قرار دارد. نکته متمایز طراحی آن، نحوه باز شدن درب‌های این خودرو است که از الگو پروانه‌ای پیروی می‌کنند و به سمت بالا باز می‌شوند. چنین طرحی در کمتر خودرویی مشاهده شده است و در صورتی که لینک اند کو آن را در اتومبیل‌هایش به کار گیرد، توجهات بسیاری را به خودش جلب خواهد کرد.

لینک اند کو نکست دی

طراحی چراغ‌های قسمت جلو و عقب همانند خودروهای فعلی لینک اند کو هستند. چراغ‌های جلو به صورت دو خط عمودی طراحی شده‌اند، در حالی که چراغ‌های عقب به صورت افقی هستند. جلوپنجره نکست دی نیز ظاهر جالبی دارد و به سمت جلو متمایل شده است، گویی رادیاتور از قسمت زیرین آن بیرون زده است.

نوشته های مشابه

رنگ‌بندی متفاوت، یک نقطه تمایز دیگر

رکاب جانبی لینک اند کو NEXT DAY نیز یکی از قسمت‌های متمایز آن است. این رکاب ضخامت قابل توجهی دارد و هنگامی که درب‌های خودرو باز شوند، عبارت لینک اند کو روی آن‌ها مشاهده خواهد شد. کابین خودرو طرحی به شدت ساده دارد و تنها یک صفحه نمایش و فرمان در آن مشاهده می‌شود. همچنین اکثر قطعات کابین آبی رنگ هستند.

مدل مفهومی لینک اند کو بدنه‌ای دو رنگ دارد اما این دو رنگ به صورت جداگانه از یکدیگر کار نشده‌اند. قسمت جلویی خودرو طلایی رنگ است اما به مرور و با حرکت در بدنه خودرو، رنگ طلایی محو می‌شود و جای خود را به رنگ آبی می‌دهد. چنین طرح رنگ آمیزی در خودروهای زیادی مشاهده نشده است و در صورت تولید انبوه محصولات لینک اند کو با این طرح رنگ، محصولات این شرکت متمایز از رقبا خواهند بود.

مدل مفهومی روز بعد

مدل مفهومی نکست دی از دو پیشرانه هیبرید و پلاگین هیبریدی بهره می‌برد که به همراه گیربکس سه سرعته مخصوص عرضه می‌شوند. شتاب صفر تا صد این مدل مفهومی کمتر از 5 ثانیه اعلام شده است.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا