سرور مجازی
تکنولوژی

مایکروسافت بازی‌های ایکس باکس را به تلویزیون‌های سامسونگ می‌آورد

همانطور که شایعاتی در این رابطه شنیده می‌شد، مایکروسافت قصد دارد برنامه مخصوص تلویزیون ایکس باکس خود را از اواخر این ماه راه‌اندازی کند تا مالکان تلویزیون‌ها و مانیتورهای هوشمند 2022 سامسونگ، بدون نیاز به کنسول بازی‌های آن را تجربه کنند.

اجرا بازی‌های ایکس باکس بدون نیاز به کنسول

با این وجود، مشترکین «سرویس ایکس‌باکس گیم پس آلتیمیت» قادر خواهند بود تا از طریق تلویزیون‌های سامسونگ خود به بیش از 100 بازی دسترسی داشته باشند و همچنین تمام آن‌ها از طریق فضای ابری و توسط سخت‌افزار ایکس‌باکس سری اکس‌ اجرا می‌شوند. بنابراین، همانطور که در این روش به وجود کنسول نیازی نیست، بهترین تجربه ممکن از بازی‌ها ارائه می‌شود که البته اجرا کردن آن‌ها به اینترنت پرسرعتی نیاز دارد.

ایکس باکس

نحوه کار این برنامه در تلویزیون‌های سامسونگ، درست مانند نتفلیکس خواهد بود و از 30 ژوئن (9 تیر) در دسترس 27 کشور جهان قرار خواهد گرفت.

مایکروسافت و سامسونگ همچنین از پشتیبانی از کنترلرهای زیادی مانند دوال‌سنس پلی استیشن 5 برای برنامه ایکس‌باکس خبر داده‌اند که به صورت بی‌سیم و از طریق بلوتوث به تلویزیون‌ها متصل می‌شوند. همچنین بازی‌ها با وضوح 1080p و سرعت 60 فریم بر ثانیه روی تلویزیون‌ها اجرا می‌شوند.

نوشته های مشابه
ایکس باکس

هنوز مشخص نیست که برنامه مایکروسافت چه زمانی در دسترس سایر تلویزیون‌ها یا حتی مدل‌های قدیمی‌تر سامسونگ قرار خواهد گرفت. با این وجود، «اشلی مک‌کیسیک»، معاون بخش تجربه‌ها و پلتفرم‌های بازی ایکس‌باکس توضیح می‌دهد:

«ابتدا برنامه ایکس باکس را به تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ می‌آوریم و هدف ما این است که به عنوان بخشی از تکامل برنامه خود، شراکت با سایر تلویزیون‌ها را نیز بررسی کنیم.»

مایکروسافت همچنین چند هفته قبل تایید کرده بود که در حال کار روی دستگاه مخصوص استریم بازی است. به طور کلی، غول نرم‌افزاری همیشه تلاش داشته تا بازی‌های ایکس‌باکس را بدون محدودیت در دسترس بازیکنان بیشتری در پلتفرم‌های مختلف قرار دهد و اقدامات جدید این شرکت نیز با همین هدف انجام شده است.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا