سرور مجازی
فضای مجازی

از دانلود اپلیکیشن نشان تا دانلود آیکون پک های اندرویدی

این روز‌ها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزار‌هایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید.

در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزار‌ها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

بسته هفتگی نرم افزار


دانلود برنامه فروشگاه گوگل Google Play Store 30.8.14

نرم‌افزار Google Play Store، نرم‌افزار مارکت شرکت گوگل بوده که برای برنامه‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید ساخته شده است. شرکت‌های گوناگون پس از تولید نرم‌افزارها، آن‌ها را در این فروشگاه معروف قرار می‌دهند. کاربران گوشی‌های هوشمند اندروید نیز می‌توانند با نصب این مارکت، نرم‌افزارهای مورد نظر خود را دانلود و نصب کنند.

در این نرم‌افزار بیش از ۵۰۰ هزار برنامه و بازی وجود دارد، افراد می‌توانند با این برنامه به مشاهده‌ رتبه بندی برنامه‌ها، بررسی برنامه‌ها و تصاویر منتشر شده از آن‌ها بپردازند. با این نرم‌افزار تمام اپلیکیشن‌های مارکت اندروید در اختیار کاربران است و آن‌ها می‌توانند برنامه‌های رایگان را با لینک مستقیم دانلود کنند.

دانلود Google Play Store
دانلود برنامه فروشگاه گوگل Google Play Store

دانلود برنامه مدیتیشن Headspace 4.101.0

برنامه Headspace: Meditation & Mindfulness نرم‌ا‌فزاری ویژه و بی‌نظیر در زمینه مدیتیشن است. این برنامه توسط شرکت Headspace Inc توسعه یافته و در فروشگاه‌های نرم‌افزار به اشتراک گذاشته شده است.

این نرم‌افزار از چندین مرحله پشتیبانی می‌کند که بدین شکل کاربران می‌توانند در طی چندین روز آرامش ذهنی خود را بازیابی کرده و حتی آن را تقویت کنند. در سیستم آموزشی این برنامه ۱۰ مرحله وجود دارد که در زمان‌های پخش گوناگون تنظیم شده است.

کاربران با استفاده از برنامه Headspace می‌توانند در مدت بسیار کوتاهی به آرامش برسند و زندگی خود را در کمال آسایش سپری کنند. این نرم‌افزار به کاربران کمک می‌کند تا به آرامش درونی دست پیدا کنند و در چند جلسه آموزشی ارائه شده توسط این برنامه، به اهداف خود برسند. گفتنی است؛ نرم‌افزار Headspace برای دسته‌بندی‌های مختلف پیشنهادات ویژه و متفاوتی را ارائه می‌دهد.

دانلود Headspace

دانلود برنامه مدیتیشن Headspace


دانلود آیکون پک Reev Pro 4.3.0 مخصوص اندروید

رابط کاربری یکی از مهم‌ترین لایه‌های بخش نرم افزاری تلفن هوشمند به حساب می‌آید که به طور کامل توسط کارشناسان خاص این رشته طراحی، تولید و توسعه داده می‌شود. رابط کاربری در نسخه‌های اخیر اندروید تغییرات زیادی داشته اما هنوز هم برخی از افراد از آیکون‌های برنامه‌های خود لذت نمی‌برند. اگر رابط کاربری یک گوشی از طراحی مناسبی بهره نبرد موجب سردرگمی و عدم تجربه لذت بخش برای کاربران می‌شود.

با نرم‌افزار Reev Pro تصویر پس‌زمینه، نحوه قرارگیری فولدر‌ها، بسته‌های آیکونی مختلف، افکت‌های جذاب، ویجت‌های متنوع، کنترل رنگ و فونت منو‌ها و بسیاری از قابلیت‌های دیگر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد تا به هر نحوی که علاقه دارند، محیط تلفن هوشمند خود را شخصی‌سازی کنند. از ویژگی‌های این آیکون پک باید به حجم مناسب و ظاهر بسیار جذاب ساخته شده برای نرم افزارها اشاره کرد.

دانلود آیکون پک مینیمال زیبا Reev Pro 3.8.6 اندروید

دانلود آیکون پک Reev Pro

دانلود مرورگر وب گوگل کروم بتا Chrome Beta 103.0.5060.33

بدون شک Chrome Browser یکی از سریع‌ترین مرورگرهای گوشی های هوشمند محسوب می‌شود که قادر است در مدت زمان کوتاه هر صفحه‌ای را بارگذاری نماید و مصرف دیتا شما را تا ۵۰ درصد کاهش دهد. امنیت بسیار بالایی که در کروم وجود دارد آن را به یک مرورگر بی نظیر برای گوشی همراه کاربران تبدیل کرده است که در ادامه می توانید نسخه بتا این نرم افزار را دانلود کنید.

دانلود Chrome Browser 59.0.3071.92 برای اندروید و ios

دانلود مرورگر وب گوگل کروم بتا Chrome Beta

دانلود آیکون پک خطی رنگارنگ اندروید Linebit 1.7.6

برنامه Linebit – Icon Pack یک آیکون پک خطی زیبا و رنگارنگ است که توسط Edzon DM توسعه یافته و در گوگل پلی منتشر شده است. اولین ویژگی این نرم افزار که پس از نصب توجه شما را به خود جلب می‌کند، رنگ های به کار رفته در آیکون ها است که در نوع خود بی نظیر بوده و تغییری شگرف را در نمایشگر ایجاد می‌کند.

هیچ گونه محدودیتی در انتخاب آیکون‌ها وجود ندارد و به بیش از ۳۶۰۰ آیکون در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف دسترسی خواهید داشت. اگر این اپ کاربردی را با دیگر رقبایش مقایسه کنیم، خواهید دید که در بازه‌های زمانی کوتاه تری دیتابیس خود را آپدیت کرده و خلاقیت بیشتری در طراحی‌هایش به کار می‌برد.

دانلود آیکون پک خطی زیبا و رنگارنگ اندروید Linebit

دانلود آیکون پک خطی رنگارنگ اندروید Linebit


دانلود اپلیکیشن نشان Neshan 10.5.2 مخصوص اندروید

ممکن است افراد در بسیاری از مواقع گذرشان به مکان‌هایی بیفتد که هیچ آشنایی با آنجا نداشته و قادر به یافتن مسیر خود نباشد؛ اما چند سالی است که بازار مسیریاب‌ها بین کاربران داغ شده و افراد زیادی برای یافتن مسیر درست خود از این نرم افزارها استفاده می‌‌کنند.

علاوه بر نمونه‌های خارجی مسیریاب‌ها، چند وقتی است که شرکت‌های داخلی نیز وارد این حوزه شده‌اند و توانسته‌اند به موفقیت بسیار خوبی در این حوزه دست پیدا کنند. یکی از مسیریاب‌های داخلی، نقشه نشان است که به واسطه قابلیت‌‎های مختلف خود توانسته به محبوبیت بسیار خوبی در بین کاربران دست پیدا کند.

دانلود Neshan

دانلود اپلیکیشن نشان Neshan


دانلود برنامه رسمی موتور جستجوگر گوگل Google App 13.20.12.29

جست‌وجو در اینترنت برای یافتن پاسخ سوال‌ها، کاری است که تمامی افراد این روزها به آن عادت کرده‌اند. به همین دلیل همواره وجود موتور‌های جست‌وجو امری مهم برای کاربران به حساب ‌می‌آید و سرعت بالای جست‌وجو یکی از مولفه‌ها برای انتخاب یک موتور جست‌وجو است.

شرکت گوگل که از ابتدای فعالیت خود سعی داشته جست‌وجو را برای کاربران آسان سازد، مدتی است که با انتشار یک برنامه کم حجم این امر را تا حد زیادی به تحقق رسانده است. کاربران با دانلود برنامه Google App می‌توانند به سریع‌ترین نوع ممکن، جست‌ و جوی خود را انجام دهند. اپلیکیشن Google App تا به امروز بیش از پنج میلیارد بار توسط کاربران اندرویدی دانلود شده و در صدر برترین برنامه های جستجوگر قرار دارد.

دانلود Google App
دانلود برنامه رسمی موتور جستجوگر گوگل Google App

دانلود اپلیکیشن اینستاگرام Instagram 238.0.0.0.105

اینستاگرام نرم افزاری محبوب برای گوشی‌های هوشمند است که می‌توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آن‌ها را با دیگر کاربران این شبکه به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

نسخه جدید اینستاگرام برای تمام کاربران عرضه شده تا از امکانات جدید آن استفاده کنند و لذت ببرند. شما با دانلود کردن این نسخه به امکانات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید. نرم افزار Instagram با وجود قابلیت‌هایی مانند Story، Reels و IGTV به عنوان برترین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در دنیا شناخته می‌شود.

تصویر اینستاگرام

دانلود اپلیکیشن اینستاگرام

دانلود آیکون پک اندرویدی Vera Icon Pack 5.0.5

رابط کاربری یکی از مهم‌ترین لایه‌های بخش نرم افزاری تلفن هوشمند به حساب می‌آید که به طور کامل توسط کارشناسان خاص این رشته طراحی، تولید و توسعه داده می‌شود. رابط کاربری در نسخه‌های اخیر اندروید تغییرات زیادی داشته است اما هنوز هم برخی از افراد از آیکون‌های برنامه‌های خود لذت نمی‌برند. اگر رابط کاربری یک گوشی از طراحی مناسبی بهره نبرد موجب سردرگمی و عدم تجربه لذت بخش برای کاربران می‌شود.

با نرم‌افزار Vera Icon Pack تصویر پس‌ زمینه، نحوه قرارگیری فولدر‌ها، بسته‌های آیکونی مختلف، افکت‌های جذاب، ویجت‌های متنوع، کنترل رنگ و فونت منو‌ها و بسیاری از قابلیت‌های دیگر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد تا به هر نحوی که علاقه دارkد، محیط تلفن هوشمند خود را شخصی‌سازی کنند. از ویژگی‌های این آیکون پک باید به حجم مناسب و ظاهر بسیار جذاب ساخته شده برای نرم افزارها اشاره کرد.

دانلود Dove Icon Pack 1.1-8 – آیکون پک سبک اندروید

دانلود آیکون پک اندرویدی Vera Icon Pack


دانلود لانچر مایکروسافت Microsoft Launcher

نرم افزار Microsoft Launcher یک لانچر گرافیکی است که شرکت معروف مایکروسافت آن را توسعه داده و برای سیستم‌ عامل اندروید منتشر کرده است. لانچر مذکور دارای امکاناتی منحصر به فرد است که به کاربرانش اجازه می‌دهد روی دستگاه خود کنترل کامل داشته باشند و بتوانند رابط کاربری را به صورت حرفه‌ای شخصی‌سازی کنند.

شما می‌توانید به وسیله این نرم‌ افزار پس زمینه دستگاه خود را تغییر داده و تم‌های مختلفی را به آن اضافه کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از این لانچر بین گوشی و رایانه خود تعامل ایجاد کنید.

دانلود Microsoft Launcher لانچر

دانلود لانچر مایکروسافت Microsoft Launcher

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا