سرور مجازی
تکنولوژی

رویداد E3 در سال 2023 به صورت حضوری و دیجیتال برگزار خواهد شد

رویداد E3 بدون شک یکی از محبوب‌ترین و پرمخاطب‌ترین رویداد‌های دنیاست که ظرف یکی دو سال اخیر و بنا به دلایل مشخصی کمتر درباره آن شنیدیم. اکنون اما بنا به اخبار موجود همایشی که برای سال‌ها مهم‌ترین رویداد تقویم صنعت بازی‌سازی به شمار می‌رفت از سال آتی دوباره برگزار خواهد شد.

گفتنی است که E3 طی چند سال اخیر در میان همه‌گیری کووید 19و برخی عوامل دیگر، دوران دشواری را تجربه کرد. با این حال گروه برگزار کننده این رویداد یعنی «انجمن سرگرمی‌های نرم‌افزاری» (ESA) اعلام کرده که E3 در سال 2023 با ترکیبی از شرکت‌کنندگان حضوری و رویدادهای مجازی احیا خواهد شد.

«با وجود علاقه شدیدی که به این دست رویدادهای دیجیتال داریم و با وجود امکان دسترسی جهانی مخاطبان به آنها، همچنان بر این باور هستیم که مردم تمایل زیادی به گردهمایی و ارتباط حضوری دارند تا بتوانند علاقه خود به بازی‌ها را ابراز کنند.»


استن پیر لویی، مدیر عامل ESA در گفتگو با واشنگتن‌پست

نوشته های مشابه

با وجود این موارد لازم به ذکر است که ESA تاکنون تاریخ دقیقی برای رویداد سال آتی تعیین نکرده است. هرچند E3 طی سال‌های پیش معمولا حول و حوش ماه خرداد برگزار می‌شد. از همین رو انتظار میرود تاریخ احتمالی رویداد سال آینده هم در خرداد یا تابستان باشد.

برگزاری مجدد رویداد E3 در سال آینده

چه موارد دیگری موجب فروکش کردن تب رویداد E3 شدند؟

همانطور که گفته شد رویداد E3 جدا از گیر و دار شیوع کووید 19 با مشکلات دیگری‌ هم رو به رو شده بود. به عنوان مثال سونی سال 2019 تصمیم گرفت در این رویداد شرکت نکند و در عوض با پیروی از سیاست نینتندو محصولات خود را در جریان رویداد داخلی State of Play به نمایش گذاشت.

در ادامه برخی دیگر از ناشران صنعت بازی‌سازی نیز با سونی در یک صف قرار گرفتند زیرا متوجه شدند با عدم شرکت در E3 و ایجاد یک رویداد انحصاری (و عموما مجازی) می‌توانند پوشش خبری بیشتری را به محصولات خود اختصاص دهند.

برگزاری مجدد رویداد E3 در سال آینده

مشکل دیگری که حسابی گریبان E3 را گرفت، لو رفتن اطلاعات شخصی هزاران تن از گزارشگران، تحلیلگران و تولیدکنندگان محتوا طی رویداد سال 2019 بود که انتقادات فراوانی را در پی داشت.

 با این وجود در پایان به نظر می‌رسد برگزارکنندگان E3 همچنان شانس این را دارند که با جمع‌آوری نام‌های هیجان‌انگیز صنعت بازی‌سازی، این رویداد را طی سال آتی از تعطیلی همیشگی نجات دهند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا