سرور مجازی
تکنولوژی

ویدیو مفهومی از گلکسی S23 اولترا و ماژول دوربین 200 مگاپیکسلی آن [تماشا کنید]

سامسونگ در حال کار روی نسل بعدی پرچمدار خود یعنی گلکسی S23 است که تاکنون برخی جزئیات و مشخصات آن توسط منابع مختلف فاش شده. حالا ویدیو مفهومی جدیدی از گلکسی ‌S23 اولترا منتشر شده که ماژول دوربین 200 مگاپیکسلی آن را نشان می‌دهد.

طبق ویدیو مفهومی منتشر شده توسط Technizo ماژول دوربین گلکسی‌ S23 اولترا نسبت به نسخه قبل خود کاملا متفاوت خواهد بود و سنسورها به شکل‌های مختلفی روی آن دیده می‌شوند.

در ابتدا ویدیو شاهد نمایشگر خمیده و منحنی دستگاه هستیم که همچنین از قلم نیز پشتیبانی می‌کند. در ادامه ماژول دستگاه نمایش داده می‌شود که روی آن چهار سنسور قرار گرفته است. پس از آن ادعا می‌شود که دوربین گلکسی S23 اولترا عکس‌هایی با جزئیات بسیار زیاد می‌گیرد. سامسونگ نیز در همین رابطه اخیرا با انتشار ویدیویی با حضور یک گربه، عملکرد سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی خود را به رخ رقبا کشیده بود.

نوشته های مشابه

مشخصات احتمالی گلکسی S23 اولترا

گلکسی S23

طبق گزارش‌های قبلی، گلکسی‌ S23 اولترا احتمالا به سنسور 200 مگاپیکسلی HM1 ISOCELL سامسونگ مجهز خواهد شد. از سوی دیگر، انتظار می‌رود تا دو مدل دیگر این خانواده، یعنی گلکسی S23 و S23 پلاس، از سنسور دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی بهره ببرند. همچنین هر سه مدل، روی ماژول پشتی خود دارای چندین دوربین خواهند بود.

از دیگر مشخصات گزارش شده گوشی‌های سری گلکسی‌ S23 می‌توان به نمایشگر LTPO با نرخ تازه‌سازی پویا از 10 هرتز تا 120 هرتز اشاره کرد. همچنین انتظار می‌رود تا سامسونگ این دستگاه را در مناطق خاصی با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 و در برخی مناطق با چیپست پرچمدار اگزینوس خود وارد بازار کند.

همچنین سامسونگ با استفاده از مودم X70 5G کوالکام، قابلیت‌های اتصال پرچمداران خود را تقویت خواهد کرد. در بخش نرم‌افزار نیز می‌توان انتظار داشت تا از سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5 پشتیبانی کنند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا