سرور مجازی
شبکه اجتماعی

Threads فیلتر جدیدی را برای جستجو آزمایش می‌کند

Threads فیلتر جدیدی را برای جستجو آزمایش می‌کند

شبکه اجتماعی Threads در حال آزمایش یک فیلتر جدید برای مرتب‌سازی نتایج جستجو بر اساس جدیدترین پست‌ها است.

به گزارش دیتاسنتر من، آدام موسری، مدیر اینستاگرام، خاطرنشان کرد که این عرضه بخشی از یک “آزمایش محدود” است و این ویژگی تنها برای تعداد کمی از کاربران در دسترس قرار گرفته است.

او در پاسخ به یک کاربر گفت: «ما شروع به آزمایش این مورد با تعداد کمی از افراد کرده‌ایم. با استفاده از این فیلتر، یافتن نتایج جستجوی مرتبط در زمان کوتاه آسان‌تر است.»

Threads  علیرغم ارائه ویژگی‌های مشابه ایکس (توییتر سابق)، مانند پست‌های متمرکز بر متن، نشانک‌ها، ارسال مجدد، پست‌های نقل قول و موارد دیگر، کاربران سابق توییتر را جذب پلتفرم خود کرده اما هنوز راه زیادی برای رقابت پایاپای با ایکس دارد.  فید For You  در Threads گاهی شامل پست‌های چند روز گذشته می‌شود. درواقع حتی اخبار در تردز گاهی به‌روز نیست. به عنوان مثال، زمانی که زلزله نیویورک/NJ رخ داد، نیم روز یا بیشتر طول کشید تا به بخش ترند این اپلیکیشن رسید.

یکی از کاربران در آزمایش قابلیت جدید گفت که می‌تواند فیلترهای «Top» و «Recent» را در صفحه نتایج جستجو ببیند. آنها خاطرنشان کردند که فیلتر «Recent» کاملاً زمانی نیست، اما بهتر از فیلتر «Top» برای دیدن پست‌های جدید مناسب است.
در اوایل سال جاری، Threads به طور تصادفی گزینه‌ای را برای مرتب‌سازی نتایج جستجو بر اساس موارد اخیر ارائه کرد. در آن زمان، این شرکت گفت که این یک “نمونه اولیه داخلی در دسترس برای تعداد کمی از افراد” است.

نوامبر گذشته، موسری هشدار داد که Threads فاقد ویژگی جستجوی نتایج بلادرنگ است، زیرا می‌تواند یک «خلاف ایمنی» ایجاد کند.

موسری گفت:«داشتن یک فهرست جامع از هر پست با یک کلمه خاص به ترتیب زمانی، به این معنی است که ارسال‌کنندگان هرزنامه و هکرها، صرفاً با افزودن کلمات یا برچسب‌های مرتبط، دیدگاه را وارد پست‌ها می‌کنند. و قبل از اینکه بپرسید چرا ما این محتوای بد را حذف نمی‌کنیم، درک کنید که نسبت به آنچه ما می‌توانیم یا باید حذف کنیم، محتوای بسیار بیشتری وجود دارد که کاربران نمی‌خواهند ببینند .»
 

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا