سرور مجازی
zoomit

رندرهای جدید و مشخصات احتمالی آنر X40 پیش از رونمایی فاش شدند

آنر دیروز تأیید کرد که سری آنر X40 را در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریورر ۱۴۰۱) در چین معرفی خواهد کرد. اکنون رندرهایی از این دستگاه در حساب کاربری ویبو یکی از افشاگران معروف خبرهای فناوری به‌اشتراک گذاشته شده و برخی مشخصات فنی آن نیز دردسترس قرار گرفته است.

طبق تیزر رسمی، آنر X40 از نمایشگر OLED خمیده بهره خواهد برد و دوربین سلفی در بریدگی پانچ‌هول مرکزی آن تعبیه خواهد شد. این پنل از رنگ‌های ۱۰ بیتی پشتیبانی می‌کند و علاوه‌براین، طبق رندرهای منتشر شده، قسمت بالای دستگاه احتمالاً میزبان حسگر مادون‌قرمز درکنار میکروفون ثانویه خواهد بود.

DigitalChatStation با اشتراک‌گذاری رندرهای کامل آنر X40، طراحی این دستگاه را به‌نمایش گذاشته است. تصاویر این گوشی نشان‌دهنده‌ی حلقه‌ی دوربین غول‌پیکر در پشت و کلید‌های تنظیم صدا و همچنین کلید پاور در لبه‌ی سمت راست است. با وجود بزرگ بودن جزیره‌ی دوربین پشتی این دستگاه، فقط دو دوربین به‌همراه فلش LED در آن قرار داده شده؛ البته هنوز مشخصات دقیق دوربین‌های این گوشی را نمی‌دانیم.

رندر آنر X40

مقاله‌ی مرتبط:

  • تبلت آنر Pad X8 Lite با نمایشگر ۹٫۷ اینچی و تراشه Helio G80 معرفی شد
  • دومین گوشی تاشدنی آنر سال آینده در بازارهای بین‌المللی عرضه می‌شود

این افشاگر همچنین جزئیاتی درمورد صفحه‌نمایش آنر X40 به‌اشتراک گذاشته که شامل پنل OLED با طراحی سفارشی با ابعاد ۶٫۸ اینچ بوده و یک شرکت چینی وظیفه‌ی ساخت آن را برعهده داشته است.

به‌نوشته‌ی Gizmochina، صفحه‌نمایش آنر X40 درهر چهارطرف از انحنا برخوردار خواهد بود. گفته می‌شود این پنل از سیستم کاهش نور PWM با فرکانس بالا بهره خواهد برد و حداکثر روشنایی آن نیز به ۸۰۰ نیت خواهد رسید. این صفحه‌نمایش همچنین ۱۰۰ درصد گستره‌ی رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

درحال‌حاضر جزئیات بیشتری درمورد آنر X40 دردسترس نیست. طبق شایعات، این محصول با آنر X40 مکس معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود نسخه‌ی مکس این گوشی با پنل LCD بزرگ، دوربین دوگانه پشتی و پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۴۰ وات عرضه شود.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا