سرور مجازی
تکنولوژی

شیائومی از قفل درب هوشمند M20 با قیمت 270 دلار رونمایی کرد

این روزها تنوع محصولات شیائومی چنان زیاد شده‌اند که کمتر کسی از گستردگی آنها به تعجب می‌افتد، چه صحبت از گوشی‌های موبایل باشد و چه لوازم خانگی هوشمند، به هر حال این برند حضور پر رنگی در بازار دارد. به همین ترتیب یکی از تازه‌ترین محصولات این کمپانی قفل هوشمند Smart Door Lock M20 است که می‌تواند تصور هرکسی از قفل‌های سنتی را تغییر دهد.

قفل هوشمند جدید شیائومی با برخورداری از ساختار کشیدنی و فشردنی فراگیر به کاربر امکان می‌دهد تا با تعیین جهت نگهداری دستگیره از لای در ماندن‌های احتمالی دست جلوگیری کند. همینطور برای امنیت هرچه بیشتر فریم این قفل نیز از آلیاژ بسیار مستحکمی ساخته شده است.

مشخصات و عملکرد قفل هوشمند شیائومی

معرفی قفل هوشمند M20 شیائومی

قفل هوشمند جدید شیائومی از طریق 7 روش قابل باز شدن است که موارد حسگر اثر انگشت، گوشی هوشمند، رمز عبور، رمز عبور NFC، کیت Home، روش دوره‌ای و رمز عبور یکبار مصرف را شامل می‌شوند. همچنین این روش‌ها هر کدام گزینه‌های خاصی را جهت صدور اجازه ورود به منزل ارائه می‌دهند.

البته یک روش هشتم و اضطراری هم وجود دارد که در آن قفل از طریق یک درگاه نوع C هم قابل باز شدن است.

نوشته های مشابه

گفتنی است این محصول جدید شیائومی مجهز به یک سیستم قفل خودکار نیز هست، بدین ترتیب ساز و کار قفل با درخواست شناسایی و تعیین هویت فرد آغاز می‌شود، پس از تایید موفقیت‌آمیز و باز شدن قفل، فرد می‌تواند در را با فشار دادن یا کشیدن باز کند و پس از ورود وی در دوباره قفل خواهد شد.

معرفی قفل هوشمند M20 شیائومی

همانطور که پیش‌تر ذکر شد، این قفل از فریم مستحکمی برخوردار است و تاب تحمل 6000 نیوتن (تقریبا معادل 611 کیلوگرم) فشار خارجی وارده را دارد. این محصول همچنین دارای هشدارهایی در موارد مختلف است که از نگاه کردن کسی به در تا تلاش‌های ناموفق برای باز کردن قفل را به صاحب خانه اطلاع ‌می‌دهد.

قفل هوشمند M20 شیائومی با استفاده از 8 باتری AA تا 10 ماه کارکرد خواهد داشت و در پایان گفتنی است که این محصول از آزمایشات گوناگونی مانند استقامت، مقاومت در برابر تعریق، تحمل حرارت و غیره سربلند بیرون آمده و می‌تواند با برچسب قیمتی 270 دلاری محافظت خوبی را از خانه ترتیب دهد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا