سرور مجازی
رمز ارز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

همان‌طور که در خبرهای پیشین رمزارز نیوز هم گزارش شد، ماه گذشته، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در پرونده درگیری حقوقی خود با شرکت ریپل، صدور احکام قرار توقیف، مجازات‌های مدنی و جبران سود‌های غیرقانونی را از دادگاه درخواست کرده بود. در همین راستا، شرکت ریپل که بیشتر به دلیل عرضه ارز دیجیتال XRP شناخته می‌شود، ممکن است به پرداخت جریمه 2 میلیارد دلاری محکوم شود.
کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا معتقد است که این جریمه سنگین، با شدت تخلفات شرکت ریپل تناسب دارد و برای این شرکت و سایر شرکت‌های حاضر در حوزه کریپتو، بازدارندگی ایجاد خواهد کرد تا در آینده قوانین را نقض نکنند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

با این حال، ریپل در جدیدترین درخواست خود از دادگاه، با این جریمه مخالفت و استدلال کرده که کمیسیون SEC باید ادعای خود در مورد احتمال نقض قوانین توسط این شرکت در آینده را اثبات کند. علاوه بر این، ریپل معتقد است که فروش‌ توکن XRP به سازمان‌ها و موسسات، به قصد زیر پا گذاشتن قوانین صورت نگرفته و این شرکت تمام تلاش خود را برای همکاری با نهاد‌های نظارتی و قانون‌گذار انجام داده است.
شرکت ریپل در ادامه عنوان کرده که هر گونه حکم صادره توسط دادگاه باید محدود و متناسب باشد. از طرفی، به دلیل عدم وجود ضرر مالی، SEC نتوانسته است ثابت کند که فروش توکن XRP به سازمان‌ها و موسسات ناقض قوانین بوده است.
در نهایت، شرکت ریپل مدعی شده است که جریمه مالی احتمالی نباید از 10 میلیون دلار فراتر برود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

حتما بخوانید :

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا