سرور مجازی
تکنولوژی

اپل قابلیت ویرایش و عدم ارسال پیام را برای اپلیکیشن iMessage معرفی کرد

کنفرانس WWDC 2022 اپل هم اکنون در حال برگزاری است تا کوپرتینویی‌ها آخرین پیشرفت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود را به نمایش بگذارند. در بخشی از معرفی سیستم عامل iOS 16 غول فناوری از سه قابلیت جدید برای iMessage رونمایی کرد، به عنوان مثال کاربران در آپدیت جدید iOS می‌توانند پیام خود را ویرایش کنند.

«کریگ فدریگی»، معاون ارشد بخش مهندسی نرم‌افزار اپل در جریان این کنفرانس، توضیح داد که این سه قابلیت جدید توسط بسیاری از کاربران درخواست شده است. طبق توضیحات او، کاربران iMessage پس از دریافت به‌روزرسانی نسخه iOS 16 می‌توانند پیام‌های ارسال شده خود را ویرایش یا به طور کامل لغو کنند. همچنین کاربران قادر خواهند بود تا مکالمات مدنظر خود را به عنوان «خوانده‌نشده» علامت‌گذاری کنند تا در زمان بهتری آن‌ها را بخوانند.

با وجود این قابلیت‌ها، iMessage اپل در کنار سرویس‌های پیام‌رسان محبوب دیگری مانند واتس‌اپ و تلگرام قرار می‌گیرد.

اپل همچنین اعلام کرد که iMessage را به طور مستقیم با SharePlay ادغام می‌کند. با این وجود، کاربران برای انجام برخی کارها مانند تماشا کردن فیلم با دوستان خود، دیگر نیازی به برقراری تماس FaceTime با یکدیگر ندارند.

نوشته های مشابه

علاوه بر این، اپل ویژگی‌های مربوط به دیکته خود را به‌روزرسانی کرده و در iOS 16 قابلیت نوشتن پیام از طریق صدای کاربران تقویت شده است.

تمام قابلیت‌های جدید iMessage به عنوان بخشی از سیستم عامل iOS 16 در پاییز امسال ارائه خواهند شد. همچنین انتظار می‌رود تا اولین نسخه بتا این سیستم عامل نیز در ادامه رویداد اپل در دسترس توسعه دهندگان قرار بگیرد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا