سرور مجازی
zoomit

تبلت Pixel احتمالاً جایگزین نمایشگر هوشمند Google Nest Hub خواهد شد

تبلت پیکسل آینده گوگل ظاهراً شباهت زیادی به نمایشگر هوشمند Nest Hub Max دارد. حال، گزارش جدیدی از 9to5Google شک‌وتردید درباره‌ی برنامه‌های گوگل برای ورود مجدد به بازار تبلت را تأیید می‌کند.

به‌نقل از androidauthority، تبلت Pixel واقعاً قصد دارد جایگزین Nest Hub در خانه‌ها شود. در همین حال، در اطراف پشت محصول می‌توانید «پین‌های pogo» را برای اتصال تبلت پیکسل به چیز دیگری ببینید، اگرچه گوگل هیچ اشاره‌ای به این که آن لوازم جانبی می‌تواند چه چیزی باشد، نکرده است. اکنون به لطف کدهای اندرویدی تازه کشف‌شده، ایده بسیار قوی‌تری وجود دارد که این پین‌ها برای چه مواردی استفاده خواهند شد.

تبلت آینده گوگل به یک «داک» اختصاصی متصل می‌شود که در کد با عنوان «Google Dock» نامیده می‌شود، اگرچه بعید است که این نام محصول نهایی باشد. پیش‌بینی می‌شود این داک زمانی که از دستگاه استفاده نمی‌‌شود، باتری تبلت را شارژ کند. این گزارش همچنین می‌گوید که داک یادشده می‌تواند به‌عنوان یک بلندگوی خانگی نیز عمل کند.

افزون‌براین، کد همچنین نشان می‌دهد که گوگل برای اضافه کردن پشتیبانی از ویژگی اولتراسوند Nest Hub به اندروید آماده می‌شود. دستگاه‌های Nest Hub از امواج فراصوت برای تشخیص حضور شما و روشن شدن در پاسخ استفاده می‌کنند. گوگل با پشتیبانی از پخش و ضبط امواج اولتراسونیک، ظاهراً برای تبلت پیکسل، عملکرد مشابهی را در اندروید ارائه خواهد کرد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • تبلت Pixel آینده گوگل احتمالاً به قلم مجهز خواهد شد

گزارش اخیر دیگری از 9to5Google نشان داد که چگونه گوگل راهی برای استفاده از اندروید برای تشخیص خروپف و سرفه را آزمایش می‌کند. این ویژگی که قبلاً در Nest Hubs موجود بود، می‌تواند به تبلت پیکسل نیز راه پیدا کند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا