سرور مجازی
اقتصادی

کندوان از ساعت ۱۶ امروز یک‌طرفه می‌شود

به گزارش دیتاسنتر من، رئیس پلیس‌راه مازندران با اشاره به ترافیک سنگین در کندوان و یک‌طرفه شدن آن از ساعت ۱۶ امروز، از تردد نیمه‌‌سنگین جاده هراز خبر داد.

بر اساس گزارش تسنیم، یدالله جهان‌تاب اظهار کرد: هم‌اکنون وضعیت جاده‌ کندوان از مرزن‌آباد به‌سمت تهران سنگین است. این تردد سنگین به‌طول ۳ کیلومتر این جاده است که با مدیریت پلیس‌راه محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

جهان‌تاب افزود: با توجه به حجم ترافیک از ساعت ۱۶ امروز جاده کندوان یک‌طرفه می‌شود.

وی توضیح داد: تردد در جاده هراز وضعیت نیمه‌سنگینی دارد. برای رفت‌وآمد وسایل نقلیه در این جاده مشکلی نیست. فقط مسافران باید با آرامش رانندگی خود را مدیریت کنند.

رئیس پلیس راه مازندران عنوان کرد: وضعیت تردد در جاده سوادکوه پرحجم و در جاده کیاسر رفت‌وآمد روان است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

یدالله جهان‌تاب ادامه داد: از ساعت ۱۲ نیمه‌شب امروز تمامی اعمال محدودیت در جاده‌های هراز، سوادکوه و کیاسر برداشته و تردد برای ماشین‌های سنگین آزاد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان توجه داشته باشند که اعمال محدودیت و ممنوعیت ترافیکی به‌منظور تسریع و ایجاد ایمنی در رفت‌وآمد آنها، آسایش و آرامش همراهانشان و جلوگیری از حوادث است. درنتیجه رانندگان با داشتن سعه صدر همراه عوامل پلیس راه و راهور باشند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا