سرور مجازی
رمز ارز

پیش‌بینی‌ها از آینده قیمتی لونای جدید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به نظر می‌رسد انتظارات از بلاکچین جدید ترا (Terra) پس از یک هفته از زمان راه‌اندازی آن، کاهش یافته است.
ترا ۲.۰ در تاریخ ۲۸ می، به‌عنوان بخشی از پروژه احیای ترا و با پیشنهاد دو کوان (Do Kwon)، مدیرعامل ترا، راه‌اندازی شد و بلاکچین قدیمی و فروپاشیده آن با عنوان ترا کلاسیک، کنار گذاشته شد. طبق گزارش‌ها، بلاکچین جدید بدون استیبل کوین‌ها وارد عرصه شده و در حال حاضر، هفت پروژه روی آن راه‌اندازی شده است.
میانگین قیمت لونا ۲.۰ (LUNA)، توکن بومی شبکه جدید از زمان راه‌اندازی این شبکه، زیر ۱۱ دلار باقی مانده است. در زمان انتشار این خبر، قیمت این ارز با ۷٫۵۳ درصد کاهش در ۲۴ ساعته به ۵٫۰۸ دلار رسیده است. این در حالی است که قیمت لونا کلاسیک در تاریخ ۶ می و پیش از فروپاشی استیبل کوین ترا یو اس دی (UST)، به ۸۶ دلار رسیده بود.
کارشناسان کمی به موفقیت پروژه احیای ترا امیدوار هستند. فلیکس هارتمن، یکی از مدیران شرکت هارتمن کپیتال، یکی از این افراد است. او گفته که احیای مجدد ترا حتی در صورت موفق بودن نیز یک تا دو سال به طول خواهد انجامید؛ زیرا مدیران آن دیگر سرمایه‌های میلیارد دلاری ندارند.
در پی به صفر رسیدن ارزش لونا در ماه گذشته، چانگ‌پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس فاش کرد که این شرکت تقریبا ۱٫۶ میلیارد دلار از سرمایه‌گذاری در لونا، ضرر کرده است.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا