سرور مجازی
تکنولوژی

نسخه قویتر جک T8 در راه بازار؛ قدرت بیشتر برای بیراهه نوردی

شرکت خودروسازی چینی جک اخیرا تصاویری را از نسخه خاص جک T8 منتشر کرده است که با نام شیطان سبز یا Green Demon شناخته می‌شود. پیکاپ شیطان سبز در قالب چهار تیپ عرضه می‌شود و به جای موتور 2.0 لیتری فعلی به موتور 2.4 لیتری با قدرت 211 اسب بخار مجهز است. از این رو مشتریان چینی اکنون قادر به پیش خرید این پیکاپ هستند. پیش پرداخت مورد نیاز برای ثبت نام جک T8 با تریم شیطان سبز مبلغی بین 163800 تا 191800 یوان (770 الی 900 میلیون تومان) اعلام شده است.

جک هانتر شیطان سبز

پیکاپی که در ما در ایران با نام KMC T8 می‌شناسیم، در چین با نام جک هانتر شناخته می‌شود و تریم شیطان سبز در حقیقت یک نسخه ارتقا یافته از جک هانتر است که با تجهیزات بیشتری به دست مشتری می‌رسد.

از جمله تجهیزات اضافه شده به این پیکاپ می‌توان به این موارد اشاره کرد: سپرهای جدید جلو و عقب، خروجی‌های اگزوز از کنار کاپوت، شاسی تقویت شده و وینچ برقی. دو مخزن سوخت با ظرفیت 30 لیتر نیز به خودرو اضافه شده‌اند که برد شیطان سبز را تا 400 کیلومتر افزایش می‌دهند.

تغییرات ظاهری فراموش نشده‌اند!

تغییرات دیگر نسخه شیطان سبز در ظاهر این خودرو رخ داده‌اند، جایی که برخی قطعات خودرو با رنگ سبز تزئین شده‌اند. این قطعات شامل آرم خودرو، قسمت داخلی چراغ‌های مه‌شکن، رینگ‌ها، دستگیره درب‌ها و باربند می‌شوند.

نوشته های مشابه
جک T8 شیطان سبز

جک T8 شیطان سبز به کیت تعلیق Black Mamba مجهز است که فاصله آن از سطح زمین را 2.3 اینچ نسبت به حالت استاندارد افزایش داده است. علاوه برآن 9 دنده برای تنظیم حالت سبک و سنگین دیفرانسیل خودرو در نظر گرفته شده‌اند. برای مشتریان در جنوب شرق آسیا، پیکاپ هانتر شیطان سبز با سیستم تعلیق نرم‌تری فروخته خواهد شد که سواری خارج‌ جاده‌ای آن را بهبود می‌دهد.

پیکاپ جک T8 شیطان سبز با دو موتور در دسترس خریداران خواهد بود. موتور اول پیشرانه دو لیتری توربو دیزلی است که حداکثر 150 اسب بخار قدرت و 360 نیوتن متر گشتاور آزاد خواهد کرد. گزینه دیگر موتور 2.4 لیتری توربوشارژر بنزینی است که 211 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار راننده قرار می‌دهد. هر دو تیپ با گیربکس شش سرعته دستی و سیستم انتقال قدرت چهار چرخ محرک به دست مصرف‌کننده می‌رسند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا