سرور مجازی
نرم افزار

بزرگ‌ترین به‌روزرسانی ویندوز 11 در راه است

به زودی به روز رسانی بزرگ مایکروسافت برای ویندوز 11 برای کاربران عرضه خواهد شد. در این به روز رسانی که تحت عنوان Windows 11 22H2 یا Sun Valley 2 شناخته می‌شود، بسیاری از نقص‌ها برطرف شده و قابلیت‌های جدیدی به این سیستم عامل افزوده خواهد شد.
 
به گزارش دیتاسنتر من و به نقل از  techradar، گزارش‌های به دست آمده از Windows Latest حاکی از آن است که نسخه RTM به روز رسانی Windows 11 22H2 در ماه‌های مه یا ژوئن برای کاربران عرضه می‌شود و منابع آگاه خاطر نشان کرده اند که این نسخه در 24 مه در دسترس قرار خواهد گرفت.
 
ویندوز 11 از زمان عرضه اش تا کنون در جذب کاربران دچار مشکلات عدیده‌ای بوده است و یکی از اصلی‌ترین دلایل این پدیده محبوبیت بیش از اندازه ویندوز 10 و راحتی کاربران در استفاده از آن نسخه شناخته می‌شود. علاوه بر این پیش نیازهای سیستمی ویندوز 11 نیز مزید بر علت بوده و بسیاری را از نصب این سیستم عامل منصرف کرده است. 
 

 

 
با این حال شاید Windows 11 22H2 بتواند با قابلیت‌های خود کاربران را به نصب این نسخه از سیستم عامل ویندوز وسوسه کند. یکی از بزرگ‌ترین تغییرات اعمل شده در این به روز رسانی به تغییر ظاهر کلی ویندوز ویندوز 11 مربوط می‌شود. در حالی که این سیستم عامل جدید طراحی کاملا منحصر به فردی دارد اما بسیاری از نرم افزارها نتوانستند با این تغییرات همراه شوند و همچنان به طراحی چندین ساله خود پایبند مانده اند.
 
این امر موجب شده است که ویندوز 11 به کاربران حس ناتمام بودن القا کند. ظاهری یکپارچه در سراسر این سیستم عامل می‌تواند مشکل یاد شده را برطرف کند و بسیاری از ابزارهای پرکاربرد نظیر Task Manager با ظاهری جدید و مطابق با ویندوز 11 عرضه خواهند شد.
 
با این حال یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌های دیگر این به روز رسانی بهینه سازی‌های مرتبط با منوی استارت و تسک بار است. ویندوز 11 در ابتدا در غیاب قابلیت‌های کلیدی نظیر امکان درگ و دراپ نرم افزارها و اسناد برای پین کردن سریع آنها در تسک بار عرضه شد که امیدواریم این مشکل در به روز رسانی بعدی حل بشود.
 
عرضه چنین قابلیت‌های پر کاربردی موحب می‌شود که تجربه استفاده از ویندوز 11 برای کاربران بهتر از قبل بشود. این سیستم عامل اگرچه توانسته است تا حدی انتظارات را بر آورده کند اما هنوز پتانسیل بسیار زیادی برای بهبود و پیشرفت دارد و احتمالا Windows 11 22H2 بتواند به برخی از آنها جامه عمل بپوشاند.
 

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا