سرور مجازی
اقتصادی

زمان برگزاری جلسه شورای حکام مشخص شد

به گزارش دیتاسنتر من، براساس اطلاعیه آژانس انرژی اتمی، شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی جلسه معمول خود را در ۶ ژوئن ساعت ۱۰:۳۰ به وقت محلی آغاز می‌کند. این جلسه برای ایران اهمیت ویژه‌ای دارد، چرا که روز گذشته نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی خبر داد که احتمال بررسی موضوع ایران در شورای حکام در اواخر هفته وجود دارد.

طبق گزارش ایسنا، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با انتشار اطلاعیه‌ای در وبگاه اینترنتی‌اش جزئیاتی را درباره برگزاری جلسات شورای حکام آژانس بیان کرده و نوشت: شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی جلسه معمول خود را در ۶ ژوئن ساعت ۱۰:۳۰ به وقت محلی آغاز می‌کند.

در این اطلاعیه، با اشاره به موارد مختلفی که در دستور کار جلسه شورای حکام خواهد بود، از جمله گزارش سالانه ۲۰۲۱، گزارش همکاری فنی ۲۰۲۱، گزارش اجرای تعهدات پادمانی در سال ۲۰۲۱، حفاظت و امنیت هسته‌ای در وضعیت اوکراین، اجرای تعهدات پادمانی در جمهوری دموکراتیک کره، آمده است که موضوع راستی‌آزمایی و نظارت در ایران ذیل قطعنامه ۲۲۳۱(سال ۲۰۱۵) شورای امنیت سازمان ملل نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

طبق اعلام آژانس، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ابتدا بیانیه آغازین جلسه را قرائت می‌کند و پس از آن، به صورت مکتوب در وبگاه آژانس در اختیار عموم و خبرنگاران قرار می‌گیرد.

در اطلاعیه آژانس آمده است که گروسی قرار است روز دوشنبه و پس از جلسه شورای حکام، ساعت ۱۳ به وقت محلی یک نشست خبری برگزار کند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا