سرور مجازی
رمز ارز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی ورشکسته اف‌تی‌ایکس (FTX) قصد دارد بخشی از کوین‌های سولانا (SOL) خود را به فروش برساند. این استراتژی، بخشی از فرآیند ورشکستگی اف‌تی‌ایکس محسوب می‌شود که پس از فروپاشی آن در نوامبر ۲۰۲۲ آغاز شده است.

این صرافی پیش از این، حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیون توکن SOL خود را به قیمت ۱.۹ میلیارد دلار به فروش رساند. نکته قابل توجه این است که این توکن‌ها به قیمت ۶۴ دلار به فروش رسیدند که ۶۰ درصد پایین‌تر از قیمت روز محسوب می‌شد. با این حال، خریداران توکن متعهد شدند که توکن‌های خود را به مدت ۴ سال قفل کنند.

اما شرایط در فروش آتی متفاوت خواهد بود. این توکن‌ها طی یک مزایده‌ با قیمتی رقابتی به فروش خواهند رسید که بر قیمت بازار سولانا تأثیر خواهد گذاشت.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

در حال حاضر، قیمت سولانا در مسیر یک صعود احتمالی قرار دارد. قیمت این توکن پس از رسیدن به سقف ۲۱۰ دلار در ۱۸ مارس، بیش از ۴۴ درصد کاهش یافت و در ۱۳ آوریل به کمترین میزان خود، در حدود ۱۱۶ دلار رسید.

قیمت سولانا هم‌اکنون در آستانه غلبه بر مقاومت ۱۵۶ دلاری قرار دارد که شکسته شدن آن، می‌تواند باعث آغاز روندی صعودی شود.ftx-solana-auction-impact-sol-price

چنانچه سولانا بتواند موقعیت خود را بالای ۱۵۶ دلار حفظ کند، رشدی حدودا ۲۲ درصدی تا ۱۸۵ دلار (سطح ۰.۷۸۶ فیبوناچی) را تجربه خواهد کرد.

در غیر این صورت، احتمال آزمایش دوباره حمایت ۱۴۵.۵۶ دلاری وجود دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

حتما بخوانید :

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا