سرور مجازی
رمز ارز

سرازیر شدن سرمایه‌های سازمانی به کاردانو در آستانه به‌روزرسانی بزرگ!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش رکت کوین شیرز (coinshares)، کاردانو شاهد جریان ورودی از سوی سرمایه‌گذاران سازمانی بوده و تقاضا برای این شبکه به دنبال عرضه‌ها و راه‌حل‌های آتی در حال افزایش است. این موضوع باعث شده که اکوسیستم کاردانو با غول‌هایی مانند اتریوم، در یک دسته قرار بگیرد.
بخش جالب این ماجرا، افزایش جریان ورودی نیست، بلکه نرخ تخصیص مجدد وجوه سازمانی است. طبق گزارش‌ها، در حالی که اتریوم و سولانا به طور مداوم شاهد خروجی سرمایه هستند، به نظر می‌رسد که کاردانو اعتماد بیشتری در بین موسسات به دست آورده است.
انتظار می‌رود که با سرعت فعلی، در چند ماه آینده حجم کاردانویی که توسط موسسات نگهداری می‌شود، از حجم ذخایر اتریومی آن‌ها بیشتر خواهد شد. محتمل‌ترین علت خروج سرمایه از بازار اتریوم، مشکلات اخیر در بیکن چِین پس از شبیه‌سازی به‌روزرسانی ادغام (Merge) است.
مشکلات امنیتی هم می‌تواند به یک چالش بزرگ برای سرمایه‌گذاران تبدیل شود، به ویژه موسساتی که تمایل دارند سرمایه‌گذاری‌های پایدار را به جای سرمایه‌گذاری‌های مخاطره‌آمیز و ریسک‌پذیر انتخاب کنند.
در این میان، انتظار می‌رود که هارد فورک واسیل، بزرگترین و مورد انتظارترین به‌روزرسانی برای کاردانو، نیز به افزایش سرمایه‌گذاری‌ها در این شبکه جان تازه‌ای ببخشد. این به‌روزرسانی قرار است کارمزد تراکنش‌ها و زمان پردازش آن‌ها را کاهش داده و کاردانو را به یکی از ارزان‌ترین و سریع‌ترین شبکه‌ها در صنعت تبدیل کند.
در زمان انتشار این خبر، کاردانو با یک رشد ۱۳٫۴۵ درصدی نسبت به روز گذشته، در محدوده قیمتی ۰٫۶۴ دلار معامله می‌شود. ارزش بازار این ارز دیجیتال نیز با یک رشد ۱۴٫۳ درصدی، به ۲۱٫۶۳۵ میلیارد دلار رسیده و حجم معاملات آن نیز نسبت به روز گذشته، بیش از ۹۹ درصد افزایش داشته است.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا