سرور مجازی
فضای مجازی

تبریک مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به مناسبت روز خبرنگار

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیام احمد اصغری‌مهرآبادی به شرح زیر است؛

17 مرداد در تقویم ما به پاسداشت یاد شهید مظلوم محمود صارمی روز خبرنگار نامیده شده است. اهمیت وجود چنین مناسبت‌هایی جدای از بخش نمادین آن یادآوری تلاش‌های زنان و مردانی است که رسالتشان آگاهی بخشی است. رسالتی که لازمه آن مهارت، دانش، تعهد، دقت، صداقت و درست نویسی است.

خبرنگار در واقع پژوهشگری است که در حوزه‌های مختلف اعم از سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و غیره دست به تحقیق و پژوهش می‌زند و همواره تلاش می‌کند تا اطلاعات خود را در حوزه کاری به روز نگاه دارد تا بتواند اخباری دقیق، متقن و قابل تامل برای جامعه فراهم نماید .

تلاش‌های خبرنگاران که در وانفسای دوران کرونا در خط مقدم اطلاع رسانی به مردم بودند توانست تا حد زیادی آگاهی و سلامت را به افکارعمومی اهدا کند و همچنین تلاش‌های مجدانه این عزیزان در حوزه راه و شهرسازی قابل تقدیر و تشکر است.

لذا با تبریک و تهنیت روز خبرنگار و نکوداشت قلم و کرامت رسانه، این روز را به فعالان و منادیان روشنایی و حقیقت در عرصه‌های اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای اعم از دیداری، شنیداری، مکتوب، الکترونیک و شبکه‌های اجتماعی تبریک می‌گویم و سلامت قلم، آگاهی قدم و تلاشی پرقدم را برای همه این عزیزان آرزومندم.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا