سرور مجازی
تکنولوژی

افشای مشخصات کامل و قیمت پوکو C40 پیش از معرفی رسمی

با وجود اینکه پیش‌تر در جریان تاریخ عرضه رسمی گوشی هوشمند پوکو C40 قرار گرفته بودیم، اما به تازگی مشخصات کامل، رندرها و قیمت این گوشی هوشمند افشا شده‌اند.

همانطور که می‌توان در رندر منتشر شده توسط پایگاه خبری PassionGeekz مشاهده کرد، پوکو C40 از یک ناچ با طراحی قطره‌ای در جلوی گوشی برخوردار است و کلید‌های تنظیم صدا و پاور نیز در سمت راست آن قرار دارند.

انتشار مشخصات و رندر پوکو C40

بافت قاب دستگاه هم حالتی مات دارد، با این حال ماژول دوربین از طراحی براق بهره می‌برد. سنسور اثر انگشت این گوشی هوشمند هم روی پنل پشتی و زیر ماژول دوربین آن به چشم می‌خورد.

مشخصات احتمالی پوکو C40

گفتنی است که انتظار می‌رود این مدل تازه پوکو دارای نمایشگر 6.7 اینچی IPS LCD با وضوح تصویر 720 در 1560 پیکسل و نرخ تازه‌سازی 60 هرتزی باشد. همچنین به نظر می‌رسد این گوشی نخستین گوشی دنیا باشد که از تراشه JLQ JR510 بهره خواهد برد.

نوشته های مشابه

گفتنی است که این گوشی 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خواهد داشت و مجهز به یک باتری 6000 میلی‌آمپری با شارژ 18 واتی خواهد بود.

پوکو C40 در زمینه دوربین احتمالا از دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی به همراه یک دوربین مکمل 2 مگاپیکسلی بهره‌مند خواهد بود. سایر امکانات آن نیز مواردی چون پشتیبانی از جک 3.5 میلی‌متری هدفون، اتصال 4G و یک شارژر 10 واتی را شامل می‌شوند.

در پایان لازم به ذکر است که این مدل در سه رنگ مشکی، سبز و زرد با برچسب قیمتی 177 دلار عرضه خواهد شد. البته این احتمال نیز وجود دارد که پوکو در کنار مدل C40، یک مدل پلاس هم معرفی کند که البته اطلاعات موثقی از آن در دست نیست.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا