سرور مجازی
zoomit

در آستانه رویداد WWDC، مک مینی M2 در فهرست موجودی‌های فروشگاه B&H Photo رؤیت شد (به‌روزرسانی: تکذیب شد)

نماینده فروش مجاز اپل، B&H Photo امروز صبح گمانه‌زنی‌هایی درمورد سخت‌افزار جدیدی که امکان دارد در WWDC امسال درکنار iOS 16، macOS 13 و سایر نرم‌افزارهای این شرکت معرفی شوند، مطرح کرده است.

به گزارش 9to5Mac، صفحه‌ی محصولات در وب‌سایت B&H نام مک‌ مینی M2 را ثبت کرده است و علاوه‌براین شاهد دستگاه جدیدی به‌نام مک مینی Tower هستیم. البته احتمال دارد این فهرست واقعی نباشد زیرا معمولاً نمی‌توان به اطلاعات ارائه‌شده ازطریق نمایندگان اپل اعتماد کرد. خرده‌فروشان در گذشته صفحاتی برای برخی از محصولات غول فناوری مسقر در کوپرتینو ایجاد کردند که هیچ‌گاه معرفی نشدند.

اگرچه معرفی مک‌مینی جدیدی با مشخص فنی ارتقایافته، جهش بزرگی محسوب نمی‌شود، اما انتظار داریم تعداد هسته‌های گرافیکی تراشه‌ی M2 نسبت به M1 بیشتر باشد و از طرح‌های هسته‌های مرکزی و گرافیکی موجود در تراشه‌ی A15 آیفون ۱۳ استفاده کند؛ هسته‌هایی که عملکرد تراشه را ۱۰ درصد بهبود می‌دهد و بازدهی انرژی آن نیز بسیار درخورتوجه است.

به‌نظر می‌رسد فهرست محصولات B&H نشان‌دهنده‌ی محصول دیگری به‌نام Mac Mini Tower است که به پردازنده‌ی M1 Pro مجهز خواهد بود. این فهرست احتمالاً یکی دیگر از نشانه‌های جعلی بودن یا گمراه‌کننده بودن اطلاعات است. پیش از این شایعاتی وجود داشت مبنی‌بر اینکه اپل درحال آماده‌سازی به‌روزرسانی جدیدی برای مک‌مینی است که به تراشه‌ی M1 Pro مجهز خواهد بود؛ اما مشخص نیست منظور از نام Tower در این محصول چیست.

چیزی که بیشتر مردم انتظار دارند، این است که اپل در رویداد WWDC امسال از مک‌پرو جدید رونمایی کند و حداقل نگاه کلی به این دستگاه و برخی مشخصات آن ارائه دهد. درواقع این شرکت از مدتی قبل تأیید کرده که مک‌پرو جدید در پایان ماه مارس معرفی خواهد شد. این شرکت گفت:

فقط یک محصول دیگر باقی می‌ماند؛ مک‌پرو، اما این محصول برای روز دیگری برنامه‌ریزی شده است.

مقاله‌ی مرتبط:

  • احتمال رونمایی مک‌بوک ایر بازطراحی‌شده در WWDC 2022 شدت گرفت
  • اپل زمان‌بندی برگزاری رویداد WWDC 2022 را اعلام کرد

WWDC فردا آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود اپل در کنار سخت‌افزار جدید مک، به‌روزرسانی‌های جدیدی برای همه‌ی پلتفرم‌های نرم‌افزاری خود ارائه دهد که شامل watchOS 9، iPad OS 16، macOS 13، iOS 16 و tvOS 16 است.

این اولین رویداد حضوری WWDC اپل است که پس از همه‌گیری کرونا برگزار خواهد شد. این شرکت از رسانه‌ها و مطبوعات برای تماشای ویدئوهای کلیدی در محوطه‌ی Apple Park دعوت کرده است.

به‌روزرسانی:

یکی از کارمندان B&H اعلام کرده است همه‌ی فهرست‌های مربوط به مک مینی و مک‌بوک ایر M2 در وب‌سایت این شرکت غیرواقعی بوده و پیش از آخرین رویداد اپل در ماه مارس به‌عنوان پیش‌بینی‌های جدید ثبت شده‌اند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا