سرور مجازی
تکنولوژی

بلومبرگ: مک بوک پرو 13 اینچی جدید احتمالا در WWDC 2022 معرفی نمی‌شود

تنها چند ساعت تا برگزاری کنفرانس WWDC 2022 اپل فاصله داریم، اما همچنان شاهد پیش‌بینی‌های مختلفی درباره محصولات حاضر در این رویداد هستیم. حالا در جدیدترین گزارش، «مارک گورمن»، خبرنگار بلومبرگ پیش‌بینی کرده مک بوک پرو 13 اینچی جدید در این مراسم معرفی نمی‌شود و باید بیشتر منتظر بمانیم.

گورمن در جدیدترین گزارش خود گفته اپل به دنبال معرفی این محصول در کنفرانس WWDC 2022 بود اما قرنطینه‌ها در چین می‌توانند برنامه‌های این شرکت را تغییر دهند:

«برنامه از این قرار بود که مک‌بوک پرو 13 اینچی سریع‌تر در زمان یکسان با مک بوک ایر جدید از راه برسد، اما قرنطینه‌ها در چین می‌توانند این بخش از نقشه راه اپل را تغییر دهند. طراحی این محصول تفاوتی با مک‌بوک پرو 13 اینچی سال 2020 نخواهد داشت، اما دیگر در آن دیگر خبری از تاچ بار نخواهد بود.»

مک بوک پرو 13 اینچی جدید با چیپ M2

مک بوک پرو 13 اینچی

اپل اواخر سال گذشته میلادی از مک بوک پرو 14 و 16 اینچی با تراشه‌های قدرتمند M1 پرو و مکس رونمایی کرد؛ محصولاتی که از نمایشگر مینی LED با فناوری پروموشن و پورت‌های زیادی بهره می‌برند، اما فاقد تاچ بار هستند. حالا گفته می‌شود مک‌بوک پرو 13 اینچی بعدی هم مانند این محصولات تاچ بار نخواهد داشت.

نوشته های مشابه

انتظار می‌رود این مک جدید به پورت‌های USB-C مشابه مدل‌های 14 و 16 اینچی مجهز شود و همچنین دارای تراشه M2 باشد. این چیپ اگرچه قدرتمندتر و کم‌مصرف‌تر از تراشه M1 خواهد بود، اما انتظار نداریم در برابر مدل‌های پرو تا اولترا این پردازنده حرفی برای گفتن داشته باشد.

گورمن در کنار اعلام این موضوع که احتمالا خبری از معرفی مک‌بوک پرو 13 اینچی جدید در WWDC 2022 نخواهد بود، دوباره انتظاراتش درباره مک بوک ایر 2022 را مطرح کرده که به شرح زیر هستند:

  • طراحی جدید مشابه جدیدترین مک بوک پرو
  • رنگ جدید آبی تیره
  • نمایشگر 13 اینچی
  • دو پورت USB-C
  • پورت شارژ مگ سیف
  • تاچ آیدی
  • احتمالا استفاده از ناچ نمایشگر

کنفرانس WWDC 2022 امشب ساعت 21:30 به وقت ایران برگزار می‌شود، بنابراین چند ساعت دیگر همه چیز مشخص خواهد شد. ما در دیجیاتو مانند همیشه این رویداد را به صورت زنده پوشش می‌دهیم.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا