سرور مجازی
رمز ارز

هولدرهای بلندمدت بیت کوین تسلیم شدند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و Trading View نشان می‌دهند که قیمت بیت کوین پس‌ از آن‌که روز گذشته توانسته از مرز ۳۱ هزار دلار رد شود، در آخر هفته به محدود ۲۹ تا ۳۰ هزار دلار بازگشته است. در همین حال، بسیاری از افراد و حساب‌های توییتری مانند Crypto Tony و Cryptotoad و تحلیل‌گران مشهور مانند آرتور هیز، مدیر سابق بیتمکس، به کاهش قیمت به پایین‌ترین سطح ممکن چشم دوخته‌اند و از پیش‌بینی‌های خود مبنی بر کاهش بیشتر قیمت بیت کوین تا ۲۷ هزار یا حتی ۲۲ هزار دلار گفته‌اند.
در این میان، داده‌های پلتفرم تحلیلی CryptoQuant نشان می‌دهند که هولدرهای بلندمدت، طی یک حرکت کاملا کلاسیک در یک بازار نزولی، شروع به واگذاری ذخایر خود کرده‌اند.
ادریس، تحلیل‌گر مشهور، نیز بر اساس نمودار نسبت سود خروجی مصرف‌شده (SOPR) هولدرهای بلندمدت و مقایسه آن با بحران‌های پیشین در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ گفته است که زمان تسلیم شدن هولدرهای بلندمدت شروع شده است. او گفته این روند معمولا یک نزول چندساله را نشان می‌دهد. همچنین هولدرهای بلندمدت وارد فاز کاپیتولاسیون شده و با ضرر می‌فروشند. امری که قطعا فرصتی برای هولدرهای بلندمدت نوظهور خواهد بود.
در همین حال، داده‌های صرافی‌ها نشان‌دهنده غلبه جریان‌های خروجی بر ورودی هستند. بر اساس گزارش Glassnode، جریان خالص صرافی‌های اصلی به منفی ۲۳۲۸۶ بیت کوین رسیده است که بالاترین میزان از تاریخ ۱۴ می است. با این‌ حال، Glassnode گفته هولدرهایی که حوالی نوامبر ۲۰۲۱ خرید کرده‌اند، همچنان تمایلی به رها کردن دارایی‌های خود ندارند.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا