سرور مجازی
zoomit

رندر جدید پوکو ام ۴ پرو 4G، مدل زرد رنگ و جذاب این محصول را نشان می‌دهد

گوشی هوشمند پوکو ام ۴ پرو 5G در ۹ نوامبر (۱۸ آبان ۱۴۰۰) برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد. روز گذشته، یک نشریه‌ی ویتنامی، رندرهای مفهومی مبتنی بر مدل واقعی گوشی ام ۴ پرو را به اشتراک گذاشت. اکنون شخص دیگری به‌نام Shadow Leak، ردندر جدیدی از مدل زرد رنگ این محصول فاش کرده است تا طراحی جذاب بدنه‌ی پشتی این محصول را نشان دهد.

به گزارش گیزموچاینا، گوشی پوکو ام ۴ پرو 5G از یک ماژول بزرگ در بدنه‌ی پشتی بهره می‌برد. در سمت چپ این ماژول یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی تعبیه شده است و لوگو POCO نیز در سمت راست آن به‌چشم می‌خورد. در لبه‌ی سمت چپ دستگاه، شاهد شیار مخصوص سیم‌کارت هستیم، اما لبه‌ی سمت راست آن میزبان دکمه‌های کنترل بلندی صدا، و کلید پاور است.

در لبه‌ی بالایی این گوشی هوشمند یک میکروفون، یک حسگر مادون‌قرمز و یک بلندگو قرار داده شده است. لبه‌ی پایینی این دستگاه نیز شامل یک میکروفون، یک درگاه یواس‌بی نوع سی و یک بلندگو دیگر است. در بخش جلویی دستگاه، شاهد استفاده از سبک پانچ‌‌هول برای دوربین سلفی هستیم. همچنین به‌نظر می‌رسد حاشیه‌های نمایشگر در بخش پایینی آن کمی‌ بیتشر از سایر لبه‌ها است.

پوکو ام ۴ پرو 5G از یک نمایشگر ۶/۶ اینچی IPS LCD بهره خواهد برد که وضوح تصویر آن FUL HD پلاس بوده و از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز نیز پشتیبانی خواهد کرد. دوربین سلفی این محصول ۱۶ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است و همان‌طور که اشاره کردیم، لنز اصلی پشتی آن ۵۰ مگاپیکسلی است که در کنار آن یک سنسور هشت مگاپیکسلی فوق‌عریض نیز تعبیه شده است.

این محصول به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند که البته رابط کاربری اختصاصی MIUI 12.5 نیز روی آن اعمال شده است. تراشه‌ی این گوشی هوشمند دایمنسیتی ۸۱۰ خواهد بود و احتمال دارد بهترین مدل آن با رم هشت گیگابایتی روانه‌ی بازار شود. همچنین حداکثر ظرفیت حافظه‌ی ذخیره‌سازی این محصول ۱۲۸ گیگابایت اعلام شده است. از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار برای پوکو ام ۴ پرو 5G می‌توان به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۳ وات اشاره کرد.

پیش‌بینی‌ شده که این محصول در واقع به‌عنوان نسخه‌ی تغییر نام‌یافته‌ی مدل 5G گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱ به بازار عرضه شود. در حال‌حاضر اطلاعاتی در مورد قیمت این گوشی در دسترس نیست.

نظر شما کاربران mydtc در مورد گوشی هوشمند پوکو ام ۴ پرو 5G چیست؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا