سرور مجازی
فضای مجازی

حمله مرگبار زنبورهای عسل به مرد جوان + عکس

مرد جوانی که بیش از ۲۰ هزار بار مورد گزش زنبور‌های عسل قرار گرفت با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند. ” آستین بِلامی ” اهل اوهایو، در حال کمک به مادربزرگش در هرس بوته‌های باغچه پشت خانه اش بود که ناخواسته موجب تحریک این زنبور‌ها در کندوی عسل شد. این اتفاق در تاریخ ۲۶ آگوست رخ داد.

بنا به گزارش میرر، ” فیلیس ادواردز “، مادربزرگ آستین و عمویش از وی خواسته بودند که بوته‌های هرزی را که در اطراف درخت لیمو بیش از حد رشد کرده بودند هرس کند. با این حال آستین حین هرس بوته‌ها بطور تصادفی زنبور‌ها را عصبانی کرد که باعث شد بیش از ۲۰ هزار بار گزیده شود.


بیشتر بخوانید

  • قبرستان ضدجاذبه ای که تابوت ها از آن آویزان هستند! + تصاویر

هزاران زنوبر ناگهان به سمت آستین هجوم آوردند و به سر، گردن و شانه‌های او حمله ور شده و او را گزیدند. “شاونا کارتر “، مادر آستین به Fox۱۹Now گفت: «هنگامی که آستین شروع به هرس بوته‌ها کرده بود در همان هنگام زنبور‌ها از کندو خارج شدند. او شروع به دفاع از خود کرد، اما نتوانست کاری انجام دهد. او فریاد می‌کشید کمک.»

زنبورهای عسل

در این حادثه زنبور‌ها علاوه بر آستین به مادر و عمویش نیز حمله کردند و به همین علت آن‌ها نتوانستند به آستین کمک کنند. در ادامه ماموران آتشنشانی در محل حادثه حاضر و آستین را از دست زنبور‌ها نجات دادند. آستین با اورژانس هوایی به مرکز پزشکی سیسیناتی منتقل شد و پس از آن به همراه مادربزرگش به بیمارستان محلی انتقال یافت.

آستین روز چهارشنبه از کما خارج شد و برای ادامه درمان در بیمارستان بستری است. پزشکان می‌گویند او سلامتی کامل خود را پس از این حادثه تراژدیک به دست خواهد آورد.

دیتاسنتر من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا