سرور مجازی
فضای مجازی

خلع سلاح سارقان توسط کشاورز + فیلم

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است صحنه درگیری مسلحانه یک کشاورز محلی با سارقان در آفریقای جنوبی را به تصویر می‌کشد. این کشاورز که با این سارقان در گاراژ خانه اش روبه رو شده بود با وجود مسلح بودن آنها، با خلع سلاح یکی از آنها، همدستش را مجروح کرد.

پلیس بعدا متوجه رد خونی شد که نشان می‌داد یکی از سارقان حین فرار توسط کشاورز به شدت مجروح شده است. بنا به گزارش دیلی میل این اتفاق یکشنبه شب ساعت ۹:۳۳ دقیقه تاریخ  ۲۱ آگوست رخ داد. کشاورز که متوجه صدا‌های مشکوک از گاراژ خانه اش شده بود برای سرکشی وارد گاراژ شد. با این حال او پس از بازکردن درب گاراژ متوجه حضور دزدانی در آنجا شد که اسلحه را به سمت سینه وی نشانه رفته بودند.


بیشتر بخوانید

  • هجوم ۵۰ نفره نوجوانان برای غارت رستوران + فیلم

در حالی که جان کشاورز در معرض خطر جدی قرار گرفته بود او تصمیم گرفت مقابله به مثل کند و با واکنشی سریع یکی از سارقان را خلع سلاح کرد. در ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده لحظه‌ای را که سارقان اسلحه را به سمت کشاورز نشانه رفته اند نشان می‌دهد. لحظاتی بعد کشاورز با عکس العملی سریع یکی از سارقان را خلع سلاح می‌کند. سارقان که جان خود را در معرض خطر می‌بینند اقدام به فرار می‌کنند، اما یکی از آن‌ها با شلیک گلوله مورد هدف قرار می‌گیرد.

پلیس آفریقای جنوبی که با سگ‌های تجسس در محل حادثه حضور یافته بود متوجه رد خونی شد که از داخل گاراژ تا بیرون از آن روی زمین ریخته شده بود. آن‌ها همچنین یک چاقو که گفته می‌شود متعلق به سارقان بوده در بیرون از گاراژ پیدا کردند. تحقیقات و جست و جو‌های پلیس محلی آفریقای جنوبی برای شناسایی و دستگیری سارقان ادامه دارد.

هشدار: این ویدئو شامل صحنه هایی است که ممکن است برای برخی مناسب نباشد.

کد ویدیو

دیتاسنتر من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا