سرور مجازی
اقتصادی

چه کسانی تا دو هفته آینده سهام عدالت می‌گیرند؟

به گزارش دیتاسنتر من، زمان تخصیص سهام عدالت به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی تا دو هفته آینده محقق می‌شود.

به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسین قربان زاده گفت: اعطای سهام به افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی مثل کمیته امداد و بهزیستی که سهام عدالت ندارند، یک روند چند هفته‌ای دارد و سبد سهام، میزان، نوع و کیفیت سهام این افراد از منابعی که دولت دارد، باید تعیین شود.

این اتفاق بعد از تعطیلات و از دو هفته آینده، در وزارت اقتصاد خواهد افتاد و بعد از آن، از تیر ۱۴۰۱ تخصیص سهام عدالت این افراد آغاز می‌شود.

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: افرادی که تحت پوشش نهاد‌های حمایتی نیستند، اما در دو دهک اول قرار گرفته و استحقاق دریافت سهام عدالت دارند، بلافاصله اقدام به تخصیص سهام عدالت به آن‌ها می‌کنیم.

ساز و کار شناسایی برخی افراد تحت پوشش نهادهایی حمایتی که ۴ دهک بعدی را تشکیل می‌دهند، طبق اصل ۴۴ قانون اساسی، پس از تشکیل جلسات مشخص خواهد شد. افراد برای دریافت سهام عدالت هیچ پولی نباید هزینه کنند.

بر اساس آمار سازمان خصوصی سازی، تاکنون در‌ کمیته امداد یک میلیون و ۳۳۷ هزار نفر از افراد، واجد شرایط دریافت سهام عدالت هستند که باید به آن‌ها سهام عدالت تخصیص پیدا کند و حدود دو میلیون و ۲۵ هزار و ۸۲۵ نفر هم در سازمان بهزیستی مشمول دریافت سهام عدالت شده اند.

 

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا