سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

سری گلکسیS21 سامسونگ احتمالا در ترکیب رنگ متنوع‌تری عرضه می‌شود

با وجودی که گوشی‌های سری گلکسی S21 سامسونگ تنوع رنگی خوبی دارند، اما ظاهرا کره‌ای تصمیم گرفته‌اند موبایل‌های این سری را در ترکیب رنگ متنوع‌تری به بازار عرضه کنند.

طبق اطلاعات منتشر شده در یک وب سایت کره‌ای به نام «Naver»، سامسونگ در حال طراحی گزینه‌های رنگی جدیدی برای سری گلکسی S21 است. هنوز مشخص نیست که چه رنگ‌هایی قرار است به این سری اضافه شود اما با توجه به اطلاعات منبعی که خبر را منتشر کرده، احتمالا هر سه عضو این خانواده رنگ‌های جدیدی به خود خواهند گرفت.

گلکسی S21

ظاهرا نسخه‌های رنگی جدید گلکسی S21 سامسونگ، همزمان با دو موبایل تاشو آینده این شرکت، یعنی «گلکسی زد فولد ۳» و «گلکسی زد فلیپ ۳» در مرداد یا اوایل شهریورماه عرضه خواهند شد.

سامسونگ در رویداد سال گذشته خود که «گلکسی نوت ۲۰»، «گلکسی تب S7» و دستگاه‌های دیگری را معرفی کرد، از رنگ جدیدی به نام Mystic Bronze رونمایی کرد که تمام دستگاه‌های جدید از آن بهره می‌بردند. اکنون به نظر می‌رسد برای سال ۲۰۲۱ نیز چنین اتفاقی یک بار دیگر رخ خواهد داد و حتی ممکن است گوشی‌های تاشوی سامسونگ نیز از این رنگ جدید بهره ببرند.

نکته مهم دیگری که در این وب‌سایت کره‌ای به آن اشاره شده این است که حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی نسخه‌های رنگی جدید گوشی گلکسی S21 سامسونگ احتمالا با نسخه‌های فعلی متفاوت باشد.

در آخر باید اشاره کرد که تمام موارد اشاره شده در این خبر حدس و گمان بوده و به صورت رسمی توسط سامسونگ تایید نشده‌ است. از طرفی دیگر چیزی به زمان معرفی گلکسی S21 FE نیز باقی نمانده و اخیرا رندرهایی از این گوشی با ۵ رنگ مختلف سبز، سفید، بنفش، آبی و خاکستری به اشتراک گذاشته شده بود. این دستگاه با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸، حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، نمایشگر ۶.۵ اینچی امولد با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی و دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا