سرور مجازی
اقتصادی

قیمت خانه در استاد معین/ تنوع قیمت آپارتمان‌های نوساز

قیمت خانه در استاد معین/ تنوع قیمت آپارتمان‌های نوساز

استاد معین محله‌ای نام‌آشنا در منطقه 10 شهرداری تهران است. این محله در کنار میدان آزادی، خیابان انقلاب و پارک المهدی واقع شده است.استاد معین از محلات خوش‌مسیر در محدوده‌های اطراف محسوب می‌شود و بافتی متراکم دارد. سطح متوسط قیمت خانه در این منطقه، باعث شده است جزو انتخاب‌های اولیه کسانی قرار بگیرد که خواهان واحدی با قیمت مناسب هستند. اما کف و سقف قیمتی آپارتمان در محله استاد معین در چه محدوده‌ای است؟

با ۲۰۰ میلیون در این محله خانه ۳ خوابه نوساز رهن کنید

همان‌طور که اشاره شد محله استاد معین در ضلع جنوب شرقی میدان آزادی قرار دارد. این محله از شمال با خیابان انقلاب، از جنوب با خیابان هاشمی، از شرق با بلوار استاد معین و از غرب با بزرگراه آیت‌الله سعیدی محدود شده است.

قیمت خانه در استاد معین/ تنوع قیمت آپارتمان‌های نوساز

مشاوران املاک فعال این منطقه می‌گویند واحدهای مسکونی در استاد معین از حدود قیمت متری 35 میلیون تومان شروع می‌شود و تا متری 100 میلیون تومان نیز می‌رسد. این دامنه قیمتی بالا باعث می‌شود خریداران انتخاب‌های بیشتری برای خرید خود داشته باشند.

استاد معین از آن دست محله‌هایی به شمار می‌آید که از نظر حمل و نقل عمومی در وضعیت خوبی قرار دارند. در ضلع شمال محله و ضلع غرب آن که خیابان‌های انقلاب و بزرگراه آیت‌الله سعیدی را در بر می‌گیرد، خطوط اتوبوسرانی بی‌آرتی وجود دارد و به‌راحتی و با فاصله‌ای بسیار اندک قابل دسترس است.

همچنین در اکثر خیابان‌های این محله تاکسی‌های بسیاری در رفت و آمد هستند. این محدوده دارای ایستگاه مترو اختصاصی است و از این نظر نیز در شرایط خوبی قرار گرفته است.

220

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا