سرور مجازی
اقتصادی

یک توییت از ایلان ماسک قیمت این ارز دیجیتال را به سقف رساند!

یک توییت از ایلان ماسک قیمت این ارز دیجیتال را به سقف رساند!

ایلان ماسک، مالک شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، استریم بازی را در این پلتفرم آزمایش کرد و همین توییت با واکنش مثبت جامعه‌ی رمزارز مواجه شد.

ظاهراً میلیاردر معروف به‌طور ناخواسته باعث افزایش توجه افراد به رمزارزی شده که در حوزه‌ی گیمینگ فعالیت دارد. قیمت این توکن به‌نام Gamer (GMR) پس‌از پست ایلان ماسک تقریباً ۷ درصد افزایش یافت.

طبق داده‌هایی که تیم Gamer منتشر کرده‌اند، توکن GMR فناوری بلاک چین را به فضای ابری و به‌خصوص بازی‌های Battle Leet Arena و GamerVerse متصل می‌کند. کاربران درواقع فرصتی برای جمع‌آوری و خرید و فروش NFT دارند و علاوه‌براین می‌توانند از شبکه‌ی اجتماعی مبتنی‌بر وب ۳ استفاده کنند.

ارزش بازار توکن GMR

به نوشته‌ی UToday، هدف جامعه‌ی Gamer، توسعه‌ی ابزارهای مبتکرانه‌ی مبتنی‌بر وب ۳ است و می‌خواهد به علاقمندان صنعت بازی اجازه دهد در فضایی خاص با یکدیگر معاشرت کنند و دانش و تجربه‌ی خود را بدون خطر ازدست‌رفتن اطلاعات شخصی، به‌بالاترین قیمت پیشنهادی بفروشند.

درحال حاضر GMR در رتبه‌ی ۳۲۰۵ رمزارزها قرار دارد و پس‌از توییت ایلان ماسک با قیمت ۰٫۰۱۰۱۷ دلار معامله می‌شود. مدیرعامل ایکس اوایل سال جاری نیز به چند میم‌کوین و رمزارز مبتنی‌بر هوش مصنوعی اشاره کرد که باعث رشد چشمگیر ارزش آن‌ها شد.

۲۲۷۲۲۷

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا