سرور مجازی
اقتصادی

آخرین اخبار مذاکرات وین/مذاکرات به بن‌بست رسید؟

به گزارش دیتاسنتر من، پس از انتشار ادعاهای رژیم صهیونیستی علیه ایران به وسیله آژانس بین‌المللی انرژی اتمی چه سرنوشتی در انتظار مذاکرات خواهد بود؟

به نقل از کیهان، هم‌زمان با گمانه‌زنی‌ها درخصوص به بن‌بست رسیدن مذاکرات هسته‌ای بین ایران و ۱+۴ و همچنین افزایش فشار غرب علیه جمهوری اسلامی ایران، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، با انتشار دو گزارش غیرسازنده درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران ادعاهای رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران را مطرح کرد.

گزارش گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که حاکی از خروج این نهاد از مسیر فنی است، دستمایه فضاسازی رسانه‌های غربی- به‌طور ویژه خبرگزاری انگلیسی «رویترز»- قرار گرفت و با اظهارات مداخله‌جویانه برخی کشورهای غربی همراه شد.

به‌زعم برخی کارشناسان و تحلیلگران سیاسی، گزارش سیاسی و خصمانه آژانس که مبتنی بر داده‌های جعلی رژیم صهیونیستی است آن‌هم در فضایی که مذاکرات هسته‌ای بین ایران و ۱+۴ به بن‌بست منتهی شده، صرفاً به‌عنوان یکی از ابزارهای فشار علیه جمهوری اسلامی ایران و در راستای امتیاز گیری برجامی و شگردهای روانی و تبلیغی منتشر شده است.

بر همین اساس به نظر می‌رسد دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران باید ضمن هشیاری نسبت به تله‌گذاری غربی‌ها، بر برجسته‌سازی روند همکاری صادقانه ایران با آژانس متمرکز شود.

همچنین ضمن اعتبارزدایی از گزارش‌های جعلی مبتنی بر داده‌های غلط صهیونیست‌ها، در همکاری با آژانس که قرار است گزارش‌هایش دستمایه تصمیمات شورای حکام قرار گیرد، بازنگری کند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا