سرور مجازی
zoomit

از ایرباد تا صندلی گیمینگ طرح لامبورگینی؛ تمام محصولاتی که در RazerCon 2022 معرفی شد

ریزر امروز میزبان رویداد RazerCon 2022 خود بود و در جریان آن تعداد زیادی از دستگاه‌ها و لوازم جانبی جدید برای گیمرها، استریمرها و به‌طور کلی طرفداران این شرکت معرفی شدند. ریزر همیشه سبد محصولات خود را گسترش می‌دهد و امروز، چند محصول جدید از راه رسیده‌اند، از جمله ایرباد گیمینگ Razer Hammerhead HyperSpeed ​​و صندلی گیمینگی که با مشارکت Automobili Lamborghini طراحی شده است.

ایرباد Razer Hammerhead HyperSpeed

به گزارش xda-developers، یکی از جالب‌ترین محصولات معرفی‌شده در RazerCon 2022، ایرباد گیمینگ جدید Razer Hammerhead HyperSpeed ​​است. آن‌ها اولین مدل‌هایی هستند که از اتصال بی‌سیم دوگانه پشتیبانی می‌کنند. این محصول جدید به جای استفاده از بلوتوث، که هنوز هم پشتیبانی می‌شود، از پروتکل Razer HyperSpeed ​​با استفاده از دانگل USB-C همراه استفاده می‌کند که نویدبخش صدای کم‌تأخیر برای گیمینگ است.

ایرباد Razer Hammerhead HyperSpeed به رنگ مشکی

دلیل عرضه ایربادهای جدید ریزر با دانگل USB-C این است که برای بازی‌های کنسولی نیز مناسب باشد. Hammerhead HyperSpeed با مجوز ایکس‌باکس و پلی استیشن همراه با مدل مخصوص هر کنسول ارائه می‌شود. البته دانگل مذکور با هر دستگاهی که از صدای USB پشتیبانی می‌کند سازگاری خواهد داشت.

از نظر طراحی، مدل ایکس‌باکس ایرباد ریزر و کیف شارژ آن مشکی خواهند بود و داخل قاب سبز رنگ قرار خواهند گرفت. نسخه پلی‌استیشن نیز از ترکیب رنگ سفید و مشکی برای ایربادها و قاب آن استفاده می‌کند.

ایرباد Razer Hammerhead HyperSpeed به رنگ سفید

ایرباد Hammerhead HyperSpeed از میکروفون‌های حذف‌کننده نویز دوگانه برای بهبود وضوح صدا در حین مکالمه استفاده می‌کند و با قاب شارژ همراه آن وعده عمر باتری تا ۳۰ ساعت را می‌دهد. برای جذابیت بیشتر این محصول برای آن نورپردازی RGB تعبیه شده است.

هر دو مدل Razer Hammerhead HyperSpeed ​​در ماه نوامبر با قیمت ۱۴۹.۹۹ دلار دردسترس خواهند بود.

هدست Razer Kraken Kitty V2 Pro

ریزر در حال ارتقاء هدست محبوب Razer Kraken Kitty Edition خود با Razer Kraken Kitty V2 Pro است. این مدل گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتری نسبت به گوش‌های قابل تعویض نسل پیشین ارائه می‌دهد، بنابراین نه‌تنها می‌توانید از گوش‌های اصلی گربه، بلکه از خرس و خرگوش نیز استفاده کنید، که همگی در جعبه موجود هستند. البته این هدست از طیف کامل نورپردازی Razer Chroma RGB نیز پشتیبانی می‌کند.

هدست Razer Kraken Kitty V2 Pro به رنگ صورتی

هدستی سیمی ریزر صدای فراگیر دیجیتال ۷.۱ با درایورهای ۵۰‌ میلی‌متری TriForce Titanium دارد. در Razer Kraken Kitty V2 Pro همچنین یک میکروفون کاردیویید Razer HyperClear برای دریافت صدای واضح نیز به کار رفته است.

Razer Kraken Kitty V2 Pro در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار دردسترس خواهد بود.

ریزر همچنین در طول Razercon 2022 محصول به‌روزشده‌ی خانواده هدست‌های Kaira با مجوز پلی‌استیشن را معرفی کرد. دقیقاً مشخص نیست که چه چیز جدیدی در این مدل‌ها وجود دارد، اما این مجموعه شامل Kaira X سیمی به همراه Kaira بی‌سیم و Kaira Pro می‌شود. همه مدل‌ها دارای درایورهای ۵۰ میلی‌متری TriForce و میکروفون بوم قابل جداسازی هستند.

هدست Razer Kraken Kitty V2 Pro روی سر فردی با لباس صورتی

هدست‌های بی‌سیم از فناوری Razer HyperSpeed ​​برای ارائه‌ی صدای دارای تأخیر کم استفاده می‌کنند و عمر باتری ۳۰ ساعته را وعده می‌دهند. مدل پرو از نورپردازی Razer Chroma RGB نیز پشتیبانی می‌کند.

مدل‌های جدید هدست‌های ریزر از امروز دردسترس هستند. Razer Kaira Pro HyperSpeed ​​با قیمت ۱۹۹ دلار، Kaira HyperSpeed با قیمت ۱۲۹ دلار و Kaira X با قیمت ۵۹ دلار به فروش می‌رسد.

پرده Razer Blue Screen

برای تولیدکنندگان محتوا، چه در حال استریم یا ضبط ویدیو، ریزر همچنین پرده‌ آبی جدید خود را معرفی کرده که نام آن کارایی‌اش را مشخص می‌کند. این محصول پس‌زمینه آبی ۹۴ اینچی است که حذف تصویر پشت سوژه را آسان‌تر می‌کند تا بتوانید هر پس‌زمینه‌ای که می‌خواهید به ویدیوی خود اضافه کنید.

پرده Razer Blue Screen

این صفحه آبی از الیاف درجه یک ساخته شده و ریزر ادعا می‌کند که می‌توان به راحت‌ترین روش ممکن آن را از پشت سوژه حذف کرد. Razer Blue Screen از امروز با قیمت ۱۵۹ دلار دردسترس است.

صندلی Razer Enki Pro Automobili Lamborghini Edition

یکی از گران‌ترین محصولاتی که در RazerCon 2022 به نمایش گذاشته شد، Razer Enki Pro Automobili Lamborghini Edition بود. این محصول با تقلید از تودوزی صندلی‌های لامبورگینی طراحی شده است.

این صندلی دارای روکش آلکانترا و پشتی دوگانه، بالشتک سرمغناطیسی و صفحه‌ای است که به کمک آن می‌توانید به‌راحتی تکیه‌گاه صندلی را تنظیم کنید.

صندلی Razer Enki Pro Automobili Lamborghini Edition

مانند سایر نسخه‌های محدود این صندلی، Razer Enki Pro Automobili Lamborghini Edition نیز ۱۲۹۹ دلار قیمت دارد و در ماه دسامبر دردسترس خواهد بود.

محصولات جدید ریزر کوارتز و مرکوری

ریزر در حال گسترش گزینه‌های انتخابی محصولات مرکوری (سفید) و کوارتز (صورتی) خود است. به‌زودی، علاوه بر مدل مشکی موجود، هدست جدید Razer Barracuda در رنگ کوارتز یا مرکوری نیز دردسترس خواهند بود.

مجموعه کوارتز همچنین شامل صفحه‌کلید Razer Huntsman V2 TKL، هدست BlackShark V2 X، ماوس گیمینگ بی‌سیم Razer Orochi V2 و Razer Strider Hybrid خواهد بود. این محصولات در ماه اکتبر عرضه می‌شوند.

محصولات جدید ریزر کوارتز و مرکوری

همچنین می‌توانید انتظار داشته باشید که گزینه‌ی رنگی مرکوری به Razer DeathStalker V2 Pro، از جمله مدل TKL و Razer Basilisk V3 Pro نیز اضافه شود. این محصولات جدید سفید در ماه نوامبر با قیمت‌های متفاوت عرضه خواهند شد.

ساعت Panerai Luminor Quaranta Razer Special Edition

ریزر با همکاری ساعت‌ساز لوکس Panerai نسخه‌ی ویژه‌ی ساعت Luminor Quaranta را برای افرادی که می‌خواهند پول زیادی خرج کنند، تولید کرده است.

ساعت لوکس ریزر دارای بدنه و بند مشکی، با اکسنت سبز نمادین شرکت در دوخت بند است. صفحه‌ی آن نیز به رنگ سبز روشن‌ می‌شود.

ساعت Panerai Luminor Quaranta Razer Special Edition

فقط ۵۰۰ عدد از این ساعت به‌طور مستقیم از وب سایت Panerai یا بوتیک Panerai قابل خریداری است. ریزر به قیمت آن اشاره‌ای نکرد، اما مدل‌های پانرای لومینور کوارانتای موجود ۷۴۰۰ دلار قیمت دارند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • ریزر ساندبار اقتصادی Leviathan V2 X را با نورپردازی RGB و قیمت زیر ۱۰۰ دلار معرفی کرد

اپلیکیشن Razer Axon Wallpaper PC

در نهایت، ارزان‌ترین محصول معرفی‌شده در RazerCon 2022 (به دلیل رایگان بودن) اپ جدید Razer Axon Wallpaper برای رایانه‌های شخصی است.

اسکرین شات اپ ویندوز ریزر

ریزر از محبوبیت Razer Chroma استفاده کرده و آن را با پس‌زمینه‌های سفارشی که برای استفاده از جلوه‌های نورپردازی Razer Chroma RGB طراحی شده‌اند، مستقیماً به دسکتاپ شما می‌آورد.

***

کدام‌یک از محصولات جدید ریزر نظر شما را بیشتر به خود جلب کرد؟ نظرات خود را با دیتاسنتر من در میان بگذارید.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا