سرور مجازی
تکنولوژی

شیائومی از تلویزیون‌های 4K سری F2 Fire TV رونمایی کرد

شیائومی سری تلویزیون F2 Fire TV را عرضه کرده که ساخت آنها طی همکاری با آمازون انجام شده و همگی آنها از نسخه هفتم سیستم عامل فایر برخوردارند. این مدل‌ها هم اکنون به بازار اروپا و انگلستان راه یافته‌اند و در این مناطق قابل سفارش هستند.

لازم به ذکر است که تلویزیون‌های معرفی شده این سری در سه اندازه 43 اینچ، 50 و 55 اینچی عرضه شده‌اند و تمامی مدل‌های آن دارای ریموت‌ کنترل‌هایی هستند که از فرامین صوتی الکسا پشتیبانی می‌کنند.

عرضه تلویزیون‌های جدید شیائومی در اروپا و انگستان

همینطور تمامی مدل‌های این مجموعه دارای پنل‌های 4K با نرخ تازه‌سازی 60 هرتز هستند، تا 92 درصد از طیف رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کنند و همه آنها قادر به بازتولید محتوای HDR10 و HLG هستند. همچنین این مدل‌ها مانند سایر تلویزیون‌های شیائومی برای کاهش تکه تکه شدن یا تار شدن تصویر متکی به فناوری MEMC هستند.

از سوی دیگر سیستم عامل فایر این مدل‌ها گزینه‌های محبوبی مانند دیزنی پلاس، میراکست و نتفلیکس، به همراه سایر خدمات استریم مطرح نظیر یوتیوب را برای کاربران به همراه خواهد داشت.

نوشته های مشابه

مشخصات و قیمت تلویزیون‌های F2 Fire TV شیائومی

گفتنی است که علاوه بر موارد ذکر شده، تمامی این تلویزیون‌های جدید شیائومی مجهز به اتصال‌های DVB-T/T2 به همراه DVB-C و DVB-S/S2 خواهند بود، همچنین مدل‌های این مجموعه از وای‌فای 802.11 ac به همراه بلوتوث 5 و اتصال اترنت نیز پشتیبانی می‌کنند.

باقی اجزای مدل‌های این مجموعه با همدیگر مشترک هستند چرا که همه آنها دارای 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی هستند و در کنار تراشه 4 هسته‌ای ARM Cortex-A55، از پردازنده گرافیکی Mali-G52 نیز استفاده می‌کنند.

عرضه تلویزیون‌های جدید شیائومی در اروپا و انگستان

شیائومی همینطور ویژگی‌های دیگری مانند بلندگوهای دالبی 12 واتی دوگانه، پشتیبانی از DTS-HD و اتصال HDMI 2.1 را هم در این تلویزیون‌ها جای داده است.

در پایان بد نیست بدانید که مدل 43 اینچی 428 دلار، مدل 50 اینچی 477 دلار و مدل 55 اینچی هم 534 دلار قیمت دارد و هم اکنون در انگلستان و اروپا برای سفارش در دسترس هستند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا