سرور مجازی
تکنولوژی

اچ‌تی‌سی ماه آینده از گوشی متاورسی خود رونمایی می‌کند

اچ‌تی‌سی (HTC) با انتشار پوستری اعلام کرد که در تاریخ 7 تیرماه با برگزاری رویدادی از گوشی جدیدی رونمایی خواهد کرد که مبتنی بر فناوری «متاورس» ساخته شده است.

HTC اوایل سال جاری تایید کرده بود که قصد دارد یک «گوشی متاورسی» راهی بازار کند که ظاهرا روی برنامه‌های کاربردی واقعیت افزوده و واقعیت مجازی تمرکز دارد. در حالی که برخی شایعات از تاخیر در عرضه این دستگاه به دلیل محدودیت‌های زنجیره تامین خبر داده بودند، حالا به نظر می‌رسد شرکت تایوانی برای معرفی گوشی مرموز خود آماده باشد.

اچ‌تی‌سی با انتشار پوستری در صفحات فیسبوک و توییتر خود، اعلام کرد که در 28 ژوئن رویدادی تحت عنوان «ورود به آینده» (Log In To The Future) را برگزار می‌کند و در آن از گوشی خود با نام تجاری Viverse رونمایی خواهد کرد. Viverse اکوسیستم محصولات و خدمات واقعیت افزوده و واقعیت مجازی این شرکت محسوب می‌شود.

گوشی متاورس

مشخصات احتمالی گوشی متاورس HTC

هرچند HTC به طور مشخصی تایید نکرده که این دستگاه یک گوشی موبایل خواهد بود، اما در پوستر منتشر شده، یک گوشی هوشمند دیده می‌شود. حتی در سمت راست آن دکمه‌های تنظیم صدا، یک فرورفتگی در سمت چپ آن که احتمالا برای سنسور اثر انگشت باشد و همچنین یک پورت 3.5 میلی‌متری در بالای آن دیده می‌شود.

نوشته های مشابه

درباره مشخصات داخلی این دستگاه، هیچ اطلاعاتی وجود ندارد و فقط طبق گزارش‌های منتشر شده، این دستگاه با هدست Vive Flow VR سازگار خواهد بود.

همچنین این شرکت در سال 2018 گوشی پرچمدار دیگری تحت عنوان Exodus 1 را با تمرکز بر بلاکچین عرضه کرده بود که از چیپ اسنپدراگون 845، نمایشگر LCD QHD+ و گواهی IP68 بهره می‌برد. بنابراین، می‌توان انتظار داشت که دستگاه جدید هم شامل مشخصات قدرتمند مشابهی باشد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا