سرور مجازی
رمز ارز

اتریوم یک گام دیگر به به‌روزرسانی بزرگ نزدیک‌تر می‌شود!

زمان مطالعه: دقیقه

شبکه آزمایشی راپستن (Ropsten) در اتریوم، برای راه‌اندازی به‌روزرسانی ادغام (Merge) با مکانیسم اجماع اثبات سهام یا PoS آماده می‌شود. تیم بیکو، توسعه‌دهنده اصلی اتریوم گفته است که یک زنجیره Beacon جدید برای راپستن راه‌اندازی شده است. انتظار می‌رود که نهایی‌شدن ادغام آزمایشی، روز هشتم ژوئن باشد.
شبکه راپستن، یکی از چند بستر آزمایشی برای کاربران اتریوم است که در آن از نوعی اتریوم بی‌ارزش برای انجام تراکنش‌ها استفاده می‌شود. این شبکه از سال ۲۰۱۶ فعال است و یکی قدیمی‌ترین شبکه‌های آزمایشی اجماع اثبات کار یا PoW اتریوم به شمار می‌رود.
نهایی شدن این ادغام آزمایشی می‌تواند دیدگاهی از ادغام واقعی در شبکه اصلی اتریوم را به دست دهد. مشاهده تأثیرات حاصل‌شده بر روی شبکه آزمایشی، برنامه‌های کاربردی و مشتریان، می‌تواند توسعه‌دهندگان را برای جلوگیری از مشکلات به هنگام ادغام واقعی در شبکه اصلی آماده کند.
در عین‌ حال، تیم بیکو گفته است که زنجیره بیکن باید آخرین به‌روزرسانی خود را تا زمان نهایی شدن این طرح راه‌اندازی کرده و سختی استخراج یا TTD را در سمت PoW مشخص کند.
انتظار می‌رود که با اجرای ادغام در شبکه اتریوم، مکانیسم PoW در این شبکه به PoS تبدیل شود و ضمن تغییر نام این شبکه به لایه اجماع (consensus layer) آن را کارآمدتر کند. با این‌ حال، به نظر نمی‌رسد که این اتفاق، کارمزدهای گس را کاهش دهد.

رمزارز نیوز در اینستاگرام
آخرین اخبار، تحلیل ها و آموزش ها را در صفحه اینستاگرام رمزارز نیوز مشاهده کنید.

مشاهده

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا