سرور مجازی
موبایل

اپل از آیفون ۱۵ با باتری‌ «مگ سیف» رونمایی می‌کند

اپل از آیفون ۱۵ با باتری‌ «مگ سیف» رونمایی می‌کند

اپل سه شنبه هفته جاری(فردا) رویداد«واندرلاست» را برای رونمایی از محصولات جدید خود برگزار می کند. همچنین در این رویداد شرکت آمریکایی اکسسوری های مجهز به پورت یو اس بی سی را نیز عرضه می کند.

به گزارش دیتاسنتر من از مهر، مارک گرومن خبرنگار و تحلیلگر نشریه بلومبرگ این خبر را اعلام کرد. او همچنین شایعه های مختلف دیگری را نیز منتشر کرده است.

اپل سال های متمادی اکسسوری های مختلف با انواع پورت های شارژ را عرضه کرده است. به گفته گرومن اکنون عصر ناهماهنگی ها به سرآمده و اپل تصمیم دارد مشابه روندی که در سال ۲۰۱۲ انجام داد و دستگاه هایش به لایتنینگ پورت مجهز شدند، اکنون به طور نامحسوس دستگاه هایش را مجهز به پورت یو اس بی سی کند. این بدان معنا است که هرچیزی از ایرپاد گرفته تا باتری های مگ سیف با پورت یو اس بی سی عرضه می شوند.

در همین راستا گرومن فاش کرده نسخه جدید باتری« مگ سیف دو» با پشتیبانی از پورت یو اس بی سی در راه است. اما نکته جالب آن است که با کمک این ابزار می توان به طور همزمان چند دستگاه را شارژ کرد. مجموعه ای از باتری ها را تصور کنید که هر کدام یک آیفون را تغذیه می کنند.

هرچند اکسسوری های اپل برای همه جذاب هستند اما مهم ترین محصولی که در این رویداد رونمایی می شود، آیفون سری ۱۵ است. به گفته گرومن مدل های پرو این دستگاه ساختار سبک تر و از جنس تیتانیوم دارند. علاوه بر آن لبه های دستگاه ها ۳۳ درصد کاهش و عمر باتری ۱۰ درصد افزایش یافته است.

تکنیکی جدید به نام «LIPO» و تراشه پیشرفته ۳ نانومتری A۱۷ بیونیک دلیل اصلی این ارتقاها هستند.

البته گرومن هشدار داده استفاده از تیتانیوم سبک تر دستگاه را در معرض آسیب و خدشه بیشتر قرار می دهد. اما برای افرادی که از پاک کردن اثر انگشت از موبایل هایشان خسته شده اند، سطح تیتانیومی تغییری دلپذیر است.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا