سرور مجازی
zoomit

شیائومی احتمالاً از نسل دوم لنز مایع در دوربین Xiaomi 12 Ultra استفاده خواهد کرد

نسل اول گوشی تاشدنی شیائومی، یعنی Mix Fold (میکس فولد) از نسل اول لنز مایع شرکت بهره می‌برد. این فناوری نوآورانه به حسگر میکس فولد اجازه می‌‌داد تا وظایف زوم و عکاسی ماکرو را به‌صورت هم‌زمان انجام دهد. اکنون به‌گزارش notebookcheck، جانشین احتمالی بهبود‌یافته آن شاید در گوشی پرچم‌دار آینده این شرکت استفاده شود.

افشاگری به‌نام Digital Chat Station می‌گوید که شیائومی از سال ۲۰۲۱ روی نوع جدید لنز خود کار می‌کند. ظاهراً این لنز علاوه‌بر عملکردهای ماکرو، دارای عملکردهایی با زاویه فوق عریض نیز خواهد بود.

شیائومی ۱۲ اولترا که به‌عنوان اولین گوشی حاصل همکاری لایکا با برند چینی محسوب می‌شود، احتمالاً از این لنز استفاده می‌کند. بنابراین، شاید یکی از لنزهای موردنظر در گوشی مذکور به این روش ارتقا پیدا کند. افزون‌براین، براساس گفته‌ی افشاگر، استفاده از فناوری یادشده شاید به این معنی نیز باشد که لنز مایع جدید در «موقعیت وسط» قرار خواهد گرفت.

مقاله‌ی مرتبط:

  • مدیرعامل شیائومی از چه گوشی هوشمندی استفاده می‌کند؟

موارد گفته‌شده احتمالاً با رندرهای شیائومی ۱۲ اولترا مطابقت خواهد داشت که گوشی را با برآمدگی دوربین دایره‌ای نشان می‌دهد. از طرفی دیگر، میکس فولد ۲ احتمالاً گوشی دیگری با چنین فناوری تصویربرداری پیشرفته‌ خواهد بود.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا