سرور مجازی
رمز ارز

ترای کلاسیک همچنان قربانی می‌گیرد!

زمان مطالعه: دقیقه

بروز یک خطا در نرم‌ افزار اوراکل قیمت‌گذاری برای اعتبارسنجی‌های ترا کلاسیک، راه را برای یک سوءاستفاده باز کرد تا چهار مجموعه دارایی از پروتکل Mirror تخلیه شود. این سوءاستفاده در 29 مه توسط “Mirroruser” در انجمن پروتکل مشاهده شد. تاکنون استخرهای دارایی mBTC، mDOT، mETH و mGLXY در این پروتکل تقریباً تمام دارایی‌های خود را به ارزش بیش از 2 میلیون دلار از دست داده‌اند.
پروتکل Mirror امکان داد و ستد دارایی‌های مصنوعی، مانند سهام و ارزهای دیجیتال را در بلاکچین لایه یک ترا، ترا کلاسیک، BNB و اتریوم، فراهم می‌کند.
اعتبارسنج‌های باقی‌مانده در ترا کلاسیک ادعا می‌کنند که قیمت آن با لونای تازه راه‌اندازی شده یکسان است، حتی اگر قیمت‌های آنها در بازار بسیار متفاوت باشد.
این دومین باری است که Mirror از یک آسیب‌پذیری بزرگ رنج می‌برد. طبق گفته FatMan، افشاگر جامعه ترا در توییتر، باگ قبلی Mirror از سال 2021 صدها بار مورد سوءاستفاده قرار گرفته است. وی افزوده است که اولین سوءاستفاده‌گر با بیش از 30 میلیون دلار فرار کرد و تا می 2022 شناسایی نشد.
داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت توکن Mirror Protocol (MIR) در 24 ساعت گذشته 9.4 درصد کاهش یافته و با قیمت 0.31 دلار معامله می‌شود.

رمزارز نیوز در اینستاگرام
آخرین اخبار، تحلیل ها و آموزش ها را در صفحه اینستاگرام رمزارز نیوز مشاهده کنید.

مشاهده

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا