سرور مجازی
zoomit

سری تلویزیون‌های F2 Fire شیائومی با وضوح 4K و پشتیبانی از HDR10 و MEMC معرفی شدند

به‌گزارش notebookcheck، شیائومی از سری تلویزیون‌های F2 Fire که با همکاری آمازون تولید شده، پرده‌برداری کرد. تمام مدل‌های F2 Fire TV به نسخه‌ی ۷.۰ سیستم‌عامل Fire OS مجهز هستند. افزون‌براین، همه‌ی مدل‌ها کنترل از راه دور دارند که از کنترل صوتی الکسا پشتیبانی می‌کنند و شبیه به ریموت کنترل Fire TV هستند. برای یادآوری، Fire OS 7 قابلیت‌های Apple AirPlay و Disney+ و Miracast و Netflix به‌علاوه سایر سرویس‌های پخش محبوب مانند YouTube را دراختیار دارد.

از سوی دیگر همه مدل‌ها دارای تیونرهایی با اتصال DVB-T/T2، DVB-C و DVB-S/S2 هستند. افزون‌براین، سری تلویزیون‌های F2 Fire از 802.11 ac Wi-Fi، بلوتوث ۵.۰ را پشتیبانی می‌کنند و اتصال اترنت دارند. ظاهراً تمام تلویزیون‌های F2 Fire از ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و تراشه‌ی چهار هسته‌ای با هسته‌های ARM Cortex-A55 و پردازنده گرافیکی Mali-G52 بهره می‌برند. شیائومی در فضای دیگر تلویزیون، دو بلندگوی ۱۲ واتی با پشتیبانی از Dolby Audio و DTS-HD و اتصال HDMI 2.1 را در نظر گرفته است.

تلویزیون f2 fire شیائومی

مقاله‌ی مرتبط:

  • شیائومی از تلویزیون ۸۶ اینچی ES Pro با وضوح 4K و روشنایی ۱۰۰۰ نیت رونمایی کرد

در نهایت، همه‌ی مدل‌های F2 Fire TV دارای پنل‌های 4K و نرخ نوسازی (رفرش‌ریت) ۶۰ هرتز با پوشش ۹۲ درصدی فضای رنگی DCI-P3 هستند. شیائومی در ادامه خاطرنشان کرد اگرچه هیچ‌کدام از تلویزیون‌ها از Dolby Atmos یا Dolby Vision پشتیبانی نمی‌کنند؛ قادر به بازتولید محتوای HDR10 و HLG هستند. سری تلویزیون‌های F2 Fire مانند بسیاری از تلویزیون‌های شیائومی، به فناوری MEMC برای کاهش پارگی و تاری تصویر متکی هستند. تلویزیون‌های F2 Fire شیائومی در اروپا و بریتانیا با قیمت‌های زیر به‌فروش می‌رسد:

  • F2 Fire TV در اندازه ۴۳ اینچ: ۳۳۰ پوند (۳۹۹ یورو)
  • F2 Fire TV در اندازه ۵۰ اینچ: ۳۷۹ پوند (۴۴۹ یورو)
  • F2 Fire TV در اندازه ۵۵ اینچ: ۴۲۴ پوند (۴۹۹ یورو)

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا