سرور مجازی
zoomit

مدیرعامل شیائومی از چه گوشی هوشمندی استفاده می‌کند؟

آیا تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که مدیران عامل شرکت‌های بزرگ تکنولوژی از چه گوشی هوشمندی استفاده می‌کنند؟ لی جون، مدیرعامل شیائومی، در شبکه‌ی اجتماعی Weibo عکسی از گوشی هوشمند شخصی خود منتشر کرده است که شامل نه یک مدل، بلکه ۴ مدل مختلف است!

مقاله‌ی مرتبط:

  • شیائومی احتمالاً روی گوشی تاشدنی جدیدی با طراحی مشابه گلکسی زد فلیپ ۳ کار می‌کند

درحالی‌که ممکن است اقدام اخیر مدیرعامل شیائومی، تنها یک ترفند برای جلب نظر عمومی باشد، دانستن نام دقیق مدل‌هایی که مدیرعامل شیائومی استفاده می‌کند، جالب توجه خواهد بود. پرواضح است که هر ۴ مدل از محصولات شیائومی هستند: شیائومی ۱۲، شیائومی می ۱۱ اولترا، ردمی نوت 11T پرو و شیائومی Civi. لی جون می‌گوید:

احتمالاً متوجه شده‌اید که اخیراً چندین و چند مدل گوشی شبکه‌ی Weibo عوض کرده‌ام (مدل دستگاه کنار پست نمایش داده می‌شود) و ممکن است مدل موبایل‌ها برایتان جای سؤال داشته باشد. درحقیقت، تمام دستگاه‌های اخیری که در پست ویبو مشاهده کرده‌اید، روی میز کار من قرار دارند و گاهی اوقات از همه‌ی آن‌ها هم‌زمان استفاده می‌کنم (ترجمه‌شده از زبان چینی با کمک مترجم گوگل)

گوشی‌های هوشمند مدیرعامل شیائومی لی جون

متأسفانه در این عکس رونمایی غیررسمی شیائومی ۱۲ اولترا را شاهد نیستیم و شیائومی تمامی گوشی‌های هوشمند حاضر در عکس را رسماً معرفی کرده‌اند. سؤالی که مطرح می‌شود، این است که مدیرعامل شیائومی چگونه از هر ۴ دستگاه هم‌زمان استفاده می‌کند؟ هرچند ممکن است خطای ترجمه باشد.

اخیراً بیل گیتس، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل پیشین مایکروسافت، نیز در پاسخ به پرسشی در ردیت مدل گوشی خود را اعلام کرد که برخلاف باور عموم، سرفیس دوئو مایکروسافت نبود! در این کامنت، مشخص شد که حتی بیل گیتس نیز گلکسی زد فولد ۳ را به سرفیس دوئو ترجیح می‌دهد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • آموزش تبدیل ایموجی اندروید به آیفون

استیو وزنیاک، هم‌بنیان‌گذار اپل، نیز که به‌واسطه‌ی اظهارنظرهایش درباره‌ی برتری اندروید و زیبایی کم‌نظیر ویندوزفون، یکی از شخصیت‌های جنجالی‌ اپل به‌شمار می‌رود، اخیراً اعلام کرده است که آیفون ۱۳ خریده است. از اظهارنظرهای جنجالی «وز» می‌توان به عقیده‌ی او برای اقدام اپل برای تولید گوشی اندرویدی‌ و نگرانی او از‌عقب‌افتادن آیفون از قافله‌ گوشی‌های تاشدنی و نبود تفاوت چشمگیر میان آیفون ۱۳ و اپل واچ سری ۷ با نسل قبل اشاره کرد.

دیدگاه شما کاربران دیتاسنتر من درباره‌ی گوشی مدیرعامل شیائومی چیست؟ آیا شخصیت‌های مهم شرکت‌ها به استفاده از محصولات همان شرکت موظف هستند؟

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا