سرور مجازی
zoomit

دستبند هوشمند Mi Band 7 Pro احتمالاً با نمایشگر و باتری بزرگ‌تر ماه جولای معرفی خواهد شد

شیائومی هفته‌ی گذشته دستبند هوشمند Mi Band 7 را معرفی کرد. این محصول درمقایسه‌با نسل قبلی‌اش از نمایشگر بزرگ‌تری بهره می‌برد که روشنایی آن نیز ۲۵ درصد افزایش یافته است و از حالت صفحه‌ی همیشه‌روشن (Always on Display) نیز پشتیبانی می‌کند. البته در شایعات گفته شده بود این محصول به موقعیت‌یاب (GPS) نیز مجهز خواهد شد؛ اما درنهایت این اتفاق رخ نداد. این در حالی است که ردمی Smart Band Pro قبلاً با قابلیت صفحه‌ی همیشه‌روشن و نمایشگر بزرگ‌تر و GPS معرفی شد.

سؤال این است با‌‌‌توجه‌‌‌‌به مشخصات Mi Band 7 و ردمی Smart Band Pro، آیا باید محصول ردمی را انتخاب کرد؟ یکی از افشاکنندگان خبرهای فناوری اعلام کرده است شیائومی Mi Band 7 Pro را درکنار گوشی شیائومی ۱۲ اولترا معرفی خواهد کرد. اطلاعات مربوط به این مدل ازطریق اپلیکیشن Mi Door Lock به‌دست آمده است.

به‌گزارش GSMArena، شایعات منتشر‌شده به جزئیات Mi Band 7 Pro اشاره نمی‌کنند؛ اما این محصول احتمالاً شبیه ردمی Smart Band Pro خواهد بود و این یعنی انتظار می‌رود به نمایشگر بزرگ‌تر و GPS و باتری بزرگ‌تر مجهز شود.

مقاله‌ی مرتبط:

  • مشخصات و زمان عرضه ردمی ۱۱ 5G شیائومی مشخص شد
  • شیائومی کتاب‌خوان InkPalm Plus را با تراشه راک‌چیپ و عمر باتری ۳۰ روزه معرفی کرد

شیائومی ۱۲ اولترا ماه جولایی رونمایی خواهد شد؛ محصولی که حاصل اولین همکاری شیائومی با لایکا است. البته هنوز نمی‌دانیم از زمان رونمایی رسمی این پرچم‌دار تا عرضه‌ی آن در سایر کشورهای جهان، چقدر باید منتظر بمانیم.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا