سرور مجازی
zoomit

حلقه هوشمند جدید گوچی با قابلیت نظارت بر ضربان قلب، استرس و تشخیص بیماری معرفی شد

این‌ روزها شاهد معرفی محصولات هوشمند مختلفی هستیم. معمولاً اضافه‌شدن کلمه‌ی هوشمند به گجت‌ها، نشان می‌دهد که دستگاه مدنظر می‌تواند علاوه‌بر عملکرد اصلی، کارهای بیشتری انجام دهد. هوشمندبودن به‌معنی امکان کنترل محصول مدنظر ازطریق برنامه است. علاوه‌براین، تولید محصولات هوشمند غیردیجیتال نیز روبه‌افزایش است. به‌عنوان مثال، گوچی (GUCCI) به‌تازگی حلقه‌ی هوشمند جدیدی به‌ نام x Qura معرفی کرده است که نه‌تنها ظاهر زیبایی دارد؛ بلکه قابلیت‌های هوشمندی مثل نظارت بر سلامت را ارائه می‌دهد.

به‌گزارش Gizchina، هدف استارتاپ Qura که روی تولید ابزارهای پوشیدنی کوچک تمرکز دارد، این است که عملکردها و قابلیت‌های گجت‌های پوشیدنی نسبتاً بزرگ‌تر را در ابزارهای کوچک‌تر ارائه دهد. حلقه‌ی گوچی x Qura محصول نهایی این استارتاپ است که می‌تواند نام آن را بیشتر سر زبان‌ها بیندازد.

قابلیت‌های حلقه‌ی هوشمند گوچی x Qura

حلقه هوشمند گوچی x qura

همان‌طور‌که اشاره شد، استارتاپ Qura به‌تازگی با برند معروف گوچی وارد همکاری شده است تا حلقه‌ی زیبای x Qura را تولید کند. این محصول از کوراندوم مصنوعی سیاه استفاده می‌کند. در نگاه اول، متوجه خواهید شد که این حلقه محصولی از برند گوچی است؛ زیرا علامت G به‌طور پیوسته و به‌شکل الگوی مشعل روی آن دیده می‌شود. جنس لوگو ثبت‌شده روی این حلقه از طلای زرد ۱۸ عیار است و از فناوری جدید نسل سوم Qura نیز بهره می‌برد؛ قابلیتی که به کاربران اجازه می‌دهد روی ضربان‌قلب، خواب، فعالیت‌های ورزشی و… نظارت کنند.

مقاله‌های مرتبط:

  • ظاهراً جانی آیو همچنان در طراحی هدست واقعیت ترکیبی قدرتمند اپل نقش خواهد داشت
  • کوالکام عینک هوشمند بی‌سیم Smart Viewer را معرفی کرد

حلقه‌ی هوشمند x Quara محصول پوشیدنی کوچک و سبکی است و فقط چهار گرم وزن دارد. این حلقه‌ی هوشمند می‌تواند اطلاعات ضربان قلب و تعداد تنفس کاربر را جمع‌آوری و آن‌ها را با دمای بدن و سایر داده‌ها ترکیب کند تا سطح استرس یا احتمال بیمار بودن را تشخیص دهد. این گجت با بررسی شریان‌های انگشت، می‌تواند ضربان قلب کاربر را با دقت بیشتری درمقایسه‌با ساعت‌های هوشمند نیز اندازه‌گیری کند.

حلقه هوشمند گوچی x qura

کاربران می‌توانند نتایج تحلیلی دقیقی از اطلاعاتی به‌دست بیاورند که حلقه‌ی هوشمند x Qura ثبت کرده است. همه‌ی داده‌ها از امتیاز کیفیت خواب گرفته تا فعالیت‌های ورزشی و آمادگی بدن در اپلیکیشن Qura به‌طور خلاصه نشان داده خواهد شد. این شرکت ثابت کرده است می‌تواند داده‌های علمی را درباره‌ی نحوه‌ی بهینه‌سازی روزانه وضعیت جسمانی کاربر ارائه دهد که البته این ویژگی با خرید اشتراک پولی ماهانه‌ی ۶ دلاری دردسترس افراد خواهد بود.

مشتریان می‌توانند حلقه‌ی هوشمند گوچی x Qura را با قیمت ۹۵۰ دلار در فروشگاه‌های منتخب سراسر جهان بخرند. این خرید شامل اشتراک عضویت مادم‌العمر Qura نیز می‌شود؛ بنابراین با خرید بسته‌ی ۹۵۰ دلاری، به تهیه‌ی اشتراک پولی اضافه نیازی نخواهید داشت.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا